It is currently 27 Apr 2024, 20:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Sep 2015, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Am incercat sa ma documentez cat mai mult despre aceste separatoare de ulei, pe forumurile altor branduri auto cat si pe AO.

Parererile generale ... cam un ghiveci sincer. De la necesitate ce aduce beneficii, pana la bani aruncati aiurea.

Acum inteleg ca depinde foarte mult tipul de motor, vechimea, starea samd si sunt constient ca producatorul nu aduce intotdeauna cele mai bune solutii ( sau nu aduce deloc)

Insa in cazul TS-ului de exemplu, unde locul unui oil catch tank este tinut de valva PCV (plastic), oare ar aduce beneficii un asemenea separator pe un setup stock al traseului de admisie?

Astept parerile voastre.

Un exemplu pentru cei ce nu stiu despre ce e vorba aici

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 14:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
parerea mea este ca daca un motor arunca asa mult ulei pe epurator e foarte uzat si aceasta modificare poate fi ultima injectie la un mort, nu e rea, dar nu rezolva problema in esenta, prezenta presiunii in exces in carter.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Perfect de acord cu asta - eu sunt insa interesat doar de mentinerea admisiei cat mai curata. La mine de ex, clapeta de acceleratie era putin murdara, si in zona admisiei unde intra furtunul de recirculare era o particula foarte fina de ulei, insa e totusi normal pentru 198Km , si probabil nici o curatare in zona aia in aceasta perioada.

Sunt curios daca aceste particule de ulei care intra in admisie sunt benefice sau nu pentru supape.

Ca un minus, unii utilizatori se plang de condensul care ingheata iarna, un alt aspect care trebuie luat in considerare.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu iti face probleme, din experienta mea un motor sanatos se limiteaza la a avea ceva compresie si la a avea toata tubulatura de recirculare intreaga, ulei bun si la revedere.

e ca in dragoste, daca tu pui suflet si rezultatele sant zero, inseamna ca esti luat de fraier, adica ea si a trait traiul. :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Aug 2016, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
Eu sunt Pro Oil Catch Can sau Tank . Am montat pe 1.6 ts, si ma uit pe esapament si-a schimbat putin culoarea . TS-urile inevitabil dau pe carter si vapori de ulei . Exista 2 iesiri cea de dinainte ce clapeta de acceleratie ( care face mizeria mai mare) si cea de dupa unde este si valva PCV care are un rol bine stabilit. Am montat epuratorul de ulei pe traseul de dinaintea clapetei de acceleratie , ( am in jur de 2000 km si nu vad mare lucru pe indicatorul vasului ). Pe celalalt traseu am trasformat unmic filtru de motorina intr-un miniepurator, apoi l-am legat de traseul normal in valva PCV . Acolo incep sa vad o mica pelicula de ulei adunata. Foarte important e sa nu conectati ambele iesiri la un singur furtun , pe care apoi sa il conectati in acest epurator , si apoi la valva PCV . Va distruge valva , ceea ce e rau tare. ( am facut zeci de teste dupa ce am " citit pe net" lucruri gresite si bune) :bash: . Acest epurator ( in functie de marca de regula in RO se gasesc cele de la DSpec) trebuie modificate putin in interior, pentru o mai mare eficienta in filtrare , (se gasesc tutoriale pe net ) . Beneficiile sunt oarecum insesizabile , dar sunt , datorita faptului ca exista o ardere mai buna. Astept sa prind o iarna, deocamdata am doar 2000km facuti vara.

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]