It is currently 28 Apr 2024, 09:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 22 Feb 2015, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
corect, oamenii nu au insa niste rezultate fixe, ei vor mari puterea zi cu zi, noapte de noapte, legala cu legala, aici e tot spilul, sky is da limit!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 01:36 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Am hotarat sa scriu in continuare pe acest topic din respect fata de oamenii care au inteles ceva si care vor sa citeasca in continuare despre evolutia in curs a acestui "proiect ratat".
Masina a fost de liniute in perioada in care "fuma" TDI uri, dar nu mai e, am lansat provocarea pentru ca nu vad cum altfel am putea vedea o diferenta de performanta intre acest biet 8v si Magnificul 16v, testele dyno nu sunt relevante pentru ca sunt mituri, minciuni, falsuri etc
Daca aceasta masina nu ar fi fost Fiat si ar fi fost Alfa, as fi fost blamat ca nu e 16v, daca era 16v as fi fost blamat ca nu e 2.4
Probabil sunt multi posesori de 1.9 JTD de peste 200 cp iar eu sunt unul dintre ei.
De unde stiti voi la ce putere va ajunge aceasta masina? A scos 210 fara revizia capitala si fara ultimele modificari, probabil multi nu au citit si inceputul topicului care in raport cu ultimele postari, respectiv cu noua configuratie, marcheaza o evolutie hardware.


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 02:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Geti, nu te demoraliza. Mie mi se pare interesant demersul si urmaresc cu interes topicul. Sunt sigur ca si altii la fel.
Crtiticile vehemente la adresa unui "tractor" sportiv vin de la colegi care au uitat ca hAudi si al lor faimos TDI a castigat la rand cateva premii la Le Mans,... nu-i asa bajetii?! :naughty: . Daca nu ma inseala memoria si Peugeot e tot pe acolo prin top cu al lor HDI in competitia cu pricina.
Iar coman,...he, asa intelege el sa fie constructiv, bag de seama. Personal nu l-am intalnit inca, dar conform criticilor ar fi un flacau de treaba. In ciuda replicilor mai acide...

@coman: man, toate motoarele puse pe masinile de strada sunt detunate. Altfel cum ar mai fi in stare sa functioneze 300k km fara interventii majore. Mai ales ca asa cum zici, plasticul e la putere acum?! Saaaaau, cum crezi ca ar putea unii sa faca tuning pe ele si sa mai stoarca din ele cel putin inca 50% putere? Era la un moment dat la vanzare pe aici un 47 preparat pentru VTM, sau ceva de genu, echipat cu un 2.0 TS de vreo 225cp, in conditiile in care stock avea 150. Nu stiu daca la modul la care e modificat acum ar duce 200k km fara reparatii majore. Nu ca ar trebui sa faca treaba asta, dar... intelegi ce vreau sa zic.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 02:20 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
4 supape pe cilindru nu inseamna neaparat o evolutie, mai ales pe un turbo diesel, unde nu sunt turatii atat de mari incat sa "pluteasca" supapa. Unii au pus si 5 si s-au potolit, si-au dat repede seama ca e o mare frectie. Ca idee, ultimul Viper are 2 supape pe cilindru si e foarte fericit cu ele, puteau pune si ei linistiti 4, daca simteau ca ar fi vreun avantaj, dar au preferat sa tina centrul de greutate al motorului cat mai jos, ei avand si axul cu came in bloc.
Mult succes in continuare, spor la treaba si tine-ne la curent ! :clapping:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 08:32 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Valak Quote:
4 supape pe cilindru nu inseamna neaparat o evolutie, mai ales pe un turbo diesel, unde nu sunt turatii atat de mari incat sa "pluteasca" supapa. Unii au pus si 5 si s-au potolit, si-au dat repede seama ca e o mare frectie. Ca idee, ultimul Viper are 2 supape pe cilindru si e foarte fericit cu ele, puteau pune si ei linistiti 4, daca simteau ca ar fi vreun avantaj, dar au preferat sa tina centrul de greutate al motorului cat mai jos, ei avand si axul cu came in bloc.
Mult succes in continuare, spor la treaba si tine-ne la curent ! :clapping:
valve floating este fenomenul ce se petrece la turatie mare, la dizel pur si simplu ai nevoie de aer in ture joase, o chiulasa cu 16v va avea mereu potential mai mare, we are not hitting 7000rpm.

singurul atribut al motorului cu 8v este simplitatea si numarul pieselor in miscare mai mic, deci in alte cuvinte fiabilitate, din acest punct de vedere este ok, insa sa zici ca faci treaba mai buna cu un 8v pe diesel chiar daca portezi chiulasa este o iluzie, in final dupa n variante poti ajunge la aceiasi putere ca un 16v tunat insa motorul cu 16v va avea mereu mai mult aer si se va simti altfel per ansamblu.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 09:36 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Care este diametrul unei supape de admisie de 16v, dar a unei supape de evacuare?
Motorul in 16v are tacheti mecanici?
Care din cele doua motoare are injectoare cu flow mai mare?
Stiti cumva ca 8v are timpi de injectie mai mici decat 16v?

Nu ma suparam daca erati pe frecventa, am prezentat un 8v si puteam vorbi despre el, nu despre alternative.
In concluzie: 16v este cel mai fiabil si puternic motor de pana in 2.0; 8v e un motor slab, depasit care nu isi are locul intre motoarele performante si fiabile
Nu am vazut nici un 16v de la VW care sa faca putere mai mare decat cel in 8v, ma refer la variantele modificate (BKD vs AXR,ARL,ASZ,BKC,BXE etc) dar unii considera ca TDI urile sunt niste motoare slabe si inferioare unui JTD, in ceea ce priveste performantele.

Oricum ne-am gandit sa schimbam motorul, montam 16v si sper ca atunci sa nu mai existe discutii... sau sa montam direct 2.4? :dribble:

...ironic fiind.


Last edited by Geti on 23 Feb 2015, 09:50, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 09:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Baieti, hai sa lasam proiectul omului in pace. Este alegerea lui si ar fi bine sa o respectam.

Indiferent ca motorul este 8v, 16v sau 2.4, este de apreciat munca depusa.

Bravo Geti si te asteptam cu noi update-uri !

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 10:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Poate discutam si constructiv de aici inainte, nu doar de ce a fost "prost" Geti si ce putea sa faca mai bine cu banii si munca lui. E cam la limita flame-ului ce se intampla pe aici si mi-e ca incep iar sa impart warn-uri!


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 10:30 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Pentru mine este un proiect foarte interesant mai ales ca si eu am modificari facute la masina.
Si eu, cum ar putea si altii, invat unele lucruri din topicul acesta cum si altii poate au invatat din topicul meu.
Haideti sa facem ceva mai constructiv decat sa-l frecam pe om la cap de ce a ales 8v in loc de 16v, sau fiat in loc de alfa. Pana la urma daca fiat nu ar fi cumparat alfa nu stiu in ce masura noi mai conduceam alfe acum, chiar si asa viitorul marci este sub semnul intrebarii.

Propun ca pe acest topic sa se discute incontinuare lucruri tehnice, solutii de rezolvare ale unor probleme, rezultate, etc

p.s.: injectoarele de 8v din ce am citit pe forumurile din afara dezvolta un flow mai mare decat cele de 16v.

Cand ajungi cum masina in Bucuresti sunt foarte curios sa o vad cum sunt si alti colegi care nu vor sa recunoasca. Te asteptam la o intalnire sau daca ceilalti colegi nu sunt de acord ma voi intalni eu cu tine.


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Exista un motiv pentru care nu ai imbracat complet si galeria cu banda termoizolanta? Interesanta ideea de a imbraca teava care trece pe langa baia de ulei, am citit in mai multe locuri ca ar fi indicat sa izolezi termic tot ce e in zona aia - singura problema la care nu am gasit un raspuns este in ce masura afecteaza convertorii catalitici ( unii zic ca ar fi ok, fluxul de gaz fierbinte trece mai repede, altii ca ii pot distruge)

Poate ne poti spune mai multe despre chestiile astea.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 23 Feb 2015, 12:33 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Si eu as pune radiatorul de ulei, fie si numai pentru faptul ca iti va intra mai mult ulei in motor. Parca am mai multa incredere intr-un motor in care intra 7 litri de ulei, decat in unul in care intra 4, la cilindree comparabile, se intelege (nu ca radiatorul ala de ulei ar face diferenta asta, doar ca idee).

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 03:58 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Poze...


Attachments:
11082779_976851645666323_2069155389_n.jpg
11082779_976851645666323_2069155389_n.jpg [ 109.8 KiB | Viewed 2745 times ]
10913683_976851498999671_1168572606_n.jpg
10913683_976851498999671_1168572606_n.jpg [ 135.41 KiB | Viewed 2745 times ]
Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 04:31 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Acesta este "atelajul" pe care este montat JTD ul, un gunoi de masina in viziunea multor membrii, dar...


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 04:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Parerea mea personala e ca atelajul e ok! :twisted:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Nu o lua chiar asa dramatic, important e sa iti placa tie.
Din punctul meu de vedere arata ok. Culoarea e faina iar aspectul este curat, fara acareturi inutile. Cu cateva chestii care eu le-as fi facut altfel: as fi pastrat emblemele fata/spate, si aripa aia de peste luneta as fi pus-o doar daca o gaseam ca OEM. Nu pre imi plac mie chestiile atasate care nu au intrat vreodata in tunelul aerodinamic. Dar mno, astia sunt piticii mei. Bine mai am si alti pitici :lol:
In momentul de fata cam la ce specificatii crezi ca ai ajuns? Cai putere, cuplu...
Nu era nevoie de niste cauciucuri mai late pentru jantele aste? Parca ies prea mult in afara si cauciucul zici ca i-a ramas mic :lol: Bine, eu ma uit pe telefon la poze si nu as putea spune ca e foarte clar ce vad...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 11:31 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Nice and clean, imi place. Desi capota as fi lasat-o cat mai originala.
Imi plac jantele si etrierele.

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 12:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Chiar arata super bine . Bravo


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Foarte frumoasa! Imi place.
Ce ai mai facut pe la motor?


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Foaaarte smechera ! Si eu apreciez faptul ca ai lasat-o cat mai curata, fara s-o bricolezi inoportun. Imi place si eleronul.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Arata foarte bine! Clean & mean! 8)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 13:40 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Va multumesc pentru opinii.Anvelopele sunt cele din talon, 215/45/17, capota este originala, nu stiu de ce spuneti ca e modificata, eleronul este Cadamuro, urmeaza pragurile Abarth, la partea tehnica nu avem noutati pentru ca inca este in rodaj.


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
In poza pare ca latimea cauciucului nu se potriveste cu J-ul jantei.
Capota pare modificata probabil din cauza unghiului din care e facuta poza si a reflexiilor de pe aceasta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 26 Mar 2015, 23:49 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Asa este, anvelopele sunt Toyo T1R 215/45/17 dimensiune omologata si trecuta atat in C.I cat si in certificatul de inmatriculare, jantele au latime de 9j. Alegerea imi apartine, nu sunt foarte trase(datorita profilului anvelopei) am vazut 205 pe 10j deci...Nu voi aduce argumente tehnice care ar putea fi combatute, ideea e ca anvelopa nu e concava in zona profilului, ba chiar are contact pe toata suprafata iar singura care poate avea de suferit este janta care se poate zgaria mai usor.
Eleronul are TUV/ omolgari realizate in Italia,http://www.cadamurodesign.it/
...deci nu e facut pe malul Dambovitei
Embleme: Sunt masini la care exista configuratii in care ai ca optiune lipsa emblemelor pe partea din spate respectiv a scrisului.


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 27 Mar 2015, 03:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Iti inteleg optiunea. Doar imi exprimam opinia fata de cum as fi facut eu.
In continuare sunt curios care sunt noile specificatii. Poate dupa ce termini rodajul o pui pe un dyno pentru niste cifre macar aproximative.

Si ca sa nu ramana gresit pentru posterioritate si pentru ca mi s-a atras atentia pe privat de catre colegul Valak :lol: : da, J-ul se refera la frofilul buzei jantei si nu are legatura cu latimea acesteia. In cazul de fata 9 (cred ca in inch se masoara). In limbaj popular se alatura cele 2 caracteristici atunci cand se face referire la latimea jantei.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: 1.9 JTD 8v 210 cp
PostPosted: 27 Mar 2015, 10:34 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Evident ca o vom masura pe dyno.
O janta are urnatoarele specificatii importante:diametrul, latimea care se masoara in inch dar se noteza cu J,diametrul interior al inelului de centrare, Et ul (cu cat este mai mic et ul cu atat janta va iesi mai in exterior, caz in care si se ia ca punct de reper butucul(zona de prindere)

http://www.wheel-size.com/" onclick="window.open(this.href);return false; (eu spun ca e destul de clar)

In concluzie e corect spus 9j pentru latime(toti producatorii folosesc acest simbol)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]