It is currently 27 Apr 2024, 16:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 28 May 2013, 09:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Am deschis acest topic deoarece eram curios care sunt diferentele intre motorul de 105CP si cel de 120CP ( in afara de faptul ca unul are variator si altul nu ) sau intre cel de 1.6 si cel de 2.0. Este o discutie pur teoretica de ce modificari se pot face pentru a creste performantele.


Care sunt piesele ce trebuiesc schimbate? Eu m-am gandit si am ajuns la urmatoarea lista:

- chiuloasa 1.6 120cp
- variator
- axe cu came
- evacuare / catalizator dublu cu 2 sonde
- rescriere harta ecu, sau inlocuire ecu
- instalatie electrica


Altceva ce ar mai trebuii? De asemenea seria motorului este pe blocul motor ? Pistoanele banuiesc ca sunt la fel de mari sau ma insel ? injectoarele sunt la fel? blocul motor banuiesc ca este accelasi.

PS. iese din discutie engine swap sau vinde si cumpara alta cu un motor mai mare.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
ok, bun, sa zicem, :headscratch: dar crezi tu ca 120 e suficient? In plus, nu caii putere sunt problema (mai ales la mersul/taratul prin oras), ci raspunsul motorului la turatii mici. Acolo ii e greu voinicului. :P

PS. Incearca o cafea tare, cateodata face minuni. :tongue:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sunt doar curios :) Nu ca as vrea sa fac modificarea asta.

Daca reusesti sa-l transformi in 120cp , mai departe mai poti face ceva ajustari, alte axe cu came s.a.m.d . Dar hai incet incet sa vedem care sunt pasii... poate pana la urma se gaseste cineva care chiar doreste sa incerce.

PS. pentru a trage mai de jos, se poate face un remap, ar trebuii sa ajute, macar putin.

LE: Eu m-am gandit la o modificare mica, destul de viabila si cu costuri oarecum reduse, care ajuta cumva acest motor.

Pentru ca, compresoare si turbine vad ca toti si-au pus :lol:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
:console: :console:


pai am avut eu remap (poate in viata asta o sa mai am, cine stie!? :naughty: ), "trage mai de jos", intr-adevar, dar nu te gandi ca face minuni. A mea, cu evacuare cat-back si soft, raspundea cam ca una de 120 cp, chiar mai bine as zice eu. dar, atata timp cat nu a fost testata, discutia e inutila.

Nu te gandi ca rezolvi mare lucru cu remap la motor aspirat - ok, o sa fie mai bine, dar arunci niste bani pe geam. Eu NU recomand remap la motor aspirat, mai ales la cele cu cilindree mica. Mai bine pleci in vacanta cu banii aia. Eu am intors problema asta pe toate partile: compresoare, turbine, aspirat dar modificat semnificativ, engine swap s.a.m.d. - si de fiecare data am ajuns la aceeasi concluzie: nu merita!

bafta! :peace:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 10:49 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
De ce ai renuntat la remap ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 10:52 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Din cate stiu Toni (din Iasi) a avut un 147 de 2l dus destul de sus, fara compresoare sau altcfeva. Nu l-a facut el, dar poate ne da ceva informatii.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
eh, chestii. N-am renuntat eu de buna voie, si-au bagat unii coada p-acolo si nu trebuia :roll: . Se va pune softul custom inapoi pe masina. :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 13:31 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu stiu de motorul de 105 CP (poate EGE sa spuna mai multe), dar eu nu mi-as bate prea mult capul pentru el. Cred insa ca la cel de 120 CP se pot face mai multe (ca si rezultate mai ales), pentru ca am si mers cu unul --> cel al lui Vlad (OCC) si care se misca extraordinar, fiind o diferenta semnificativa fata de stock.


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Daca nu ma insel, din ce mai spuneau unu-altul, cel de 120 se comporta la fel ca cel de 105 pana la turatia la care cel de 105 se plafoneaza. Cel de 120 mai merge in ture cateva sute, astfel incat sa faca cei 120cp. E clar ca si restul hartii e usor schimbata fata de cel de 105, insa nu cred ca intr-un mod radical, astfel incat sa faca diferenta in viata reala.
Pe de alta parte, din cate imi dau seama, aceste motoare sunt motoare avide de turatie. In sensul ca abia dupa 4000-4500 incepi sa discuti ceva cu ele. A incerca sa resoftezi un astfel de motor pentru a avea mai mult suflu in ture jos, e un nonsens din punctul meu de vedere. Pentru asta exista intotdeauna diesel.

Masina de care ziceti voi e un 47 2.0TS adus pana aproximativ la 190cp. Sau cel putin asa suna legenda. Era masina lui Aicu. Nu stiu cine este baiatul asta, nu l-am vazut, n-am vorbit cu el, dar ii gasiti topicul pe aici pe forum, daca sapati. Modificarile din ce imi aduc aminte erau ample si evident costisitoare. De amorul artei merita fiecare banut incercarea. Altfel, nu prea cred, poate si prin prisma faptului ca eu consider cel mai reusit tuning, tuningul de fabrica, daca il putem numi asa. Adica in loc de 105, 120. In loc de 120, 155. In loc de 155, 192. in loc de 192, 250...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cred ca nu m-am facut inteles... Nu am intrebat daca se merita sau nu; am intrebat daca se poate si cum? Ma asteptam la ceva raspunsuri mai obiective... Spre exemplu , care sunt piesele, franele stock sunt ok? Unde ae poate rescrie softul, etc... Gainarii la modul, e scump, mult de munca, nu renteaza, etc nu ma intereseaza.
Aici discutam doar tehnic daca se poate si cum, excluzand costurile.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 21:08 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
E clar ca te bate un gând sa faci ceva pe la mașina ta, mă indoiesc ca te-a pocnit o dorința de acumulare info tehnice asa bum, nu te teme, o sa-ți spună băieții astia mai destepti.
Pana la urma si la o întâlnire poți afla detalii, dar vorbim aici de 105 cu 120..ce vrei sa iasă din asta ? Nu e ca si cum te gandesti sa indesi un V6..vezi pe AO, poate au făcut aia pe acolo. Si e normal sa te luam la bas :D ți-ai luat aceeași mașina de 3 ori si acu deschizi un topic d-asta :) ce vrei sa intelegem din asta ?

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
As fi indesat si un v6 sau un 2.0 dar e f*** cu RAR, omologari, noxe... mai multa alergatura cu hartogaraia decat munca fizica in garaj. O chiuloasa cu un variator poate fi indesat fara a schimba motorul si poate fi gata in maxim 2zile , deci pana mea eu zic ca nu e ceva chiar rau :))

Si acum ce aveti cu nebunia mea ? Oricum asta e ultimul TS, deci ar fi pacat sa nu aflu tot ce se poate face cu el :lol:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Eu te sustin, ai vazut cum trage 1.4-le meu de ma intrebau majoritatea daca am 2.0 ts :blink:, ai putea sa incepi prima data cu ce am facut eu apoi remap.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Ia zi Tag-ule..tu chiar m-ai facut curios..zi aici. :scratch:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Pe pm ca n-am chef sa ma cert cu careva cu v6....jtd-uri... :lol:

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Da, spune aici :) apoi facem curat :lol:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Decat + evacuare largita doar cu 0.5 cm ( mai mult de atat strica...), galerie evacuare izolata, admisie libera cu porcarie de filtru conic ( nu a patit nici pe dracu MAF-ul de zeci de mii de km) si trage relax cat un 1.6 (120) si se mai pot face cateva, galerie evacuare, galerie admisie iar apoi un remap si e boboc :D...desigur si axe cu came se pot pune care costa 700+ euro in doua variante, care necesita remap si care nu necesita, ambele acelasi pret de la Catcams.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pai si daca ai eliminat catalizatorul nu ai check engine aprins? Eu ma gandesc la niste modificari fine. Totul sa fie OEM in continuare. Si la evacuare marita, m-am gandit si eu :)

Evacuarea banuiesc ca o ai marita doar ca si tevi, fara galerie. Cu filtre de aer aiurea, am avut experiente nefericite, 2 debitmetre stricate din cauza mizeriei. Plus ca la ce jeg avem de toamna pana primavara pe strazi... unde se duce daca nu mai exista filtru de aer? ca eu am gandesc ca in admisie/motor .

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Motorul meu azi a facut 199000 km si trage foarte bine, cu filtru de vreo 70 000 km....deci presupun ca nu s-a depus nimic pe admisie, plus ca am si eliminat furtunasul care baga in admisie vapori de ulei.

Nu am eroare deoarece este euro2 :D , lipsa lamda 2.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:25 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Iti spun eu cel mai tare tuning pentru ce vrei tu, cu performante si fiabilitate maxima: vinzi 147-le 1.6 si cumperi alt 147, dar 2.0
Pam pam! :smart:


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Tot ipotetic vorbind, care ar fi scopul? Performante mai bune?
In ciuda a ceea ce scrie lumea pe aici, din cate imi amintesc primul tau 1.6 a fost de 120cp. Ai simtit vreo diferenta fata de cel de 105? Daca nu-ti dai seama, te ajut eu: in tineretile mele zbuciumate am facut "simulare" cu Ciocanu (nu ma mandresc cu asta, dar a fost o seara frumoasa, am fost 4x47 pe Chei, eu vs OCCul si Vali vs. Tantza, dupa care ne-am dus la karaoke unde ne-a cantat Dima pana spre dimineata :) ). Arunca cate jumatate de roata in fata pe fiecare schimbare de treapta, asta doar pentru ca el avea vreo 2-300 de ture in plus pana sa-i taie gazul. Pentru atata lucru vrei stres cu desfacut motor? Si apoi schimbat variator la fiecare distributie?
1.6le cu variator este intr-adevar o baza un pic mai buna de tuning, pentru ca poti monta axe de 2.0, cu admisie si evacuare mai bune si un soft te poti apropia de performantele unui 2.0. Insa ca sa faci modificarea asta pornind de la un eco, ca apoi sa faci alte modificari, si cu greu sa te apropi abia de performantele unui 2.0, honestly, nu are nici un sens!

Masina lui OCCul, sa ma scuze dragul meu prieten, dar e mai mult mit decat realitate. Fugea un pic mai tare decat un 1.6 stock, dar nu se apropia de un 2l. Ca si modificari: axe de 2.0, avans modificat, si multa galagie pe evacuare. De apreciat la vremea respectiva, nimic insa din care sa-ti faci un scop in viata.

Modificarile lui Aicu' le gasesti pas cu pas pe topicul dedicat. In principiu, aceeasi reteta urmata apoi de Nae, cu mentiunea ca masina lui Aicu', for some reason, se misca mai bine.

Daca vrei sa faci o nebunie, pune-i compresor! Daca vrei sa faci un lucru rational, vinde-o si ia-ti un JTD 16v, sau macar un 2.0!
Prieteneste iti spun, calea asta e din start gresita.. Probabil ca exista cineva care sa-ti raspunda punctual ce diferente sunt si ce modificari ar trebui sa faci, dar ar fi pointless, atat pentru tine cat si pentru oricine altcineva ar veni sa citeasca topicul asta ulterior!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:32 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
AR 156 1,8 -17,1
AR 166 2.0 TS-17,2
AR 146 Ti 16,5

Eu 1,4 ts-17,144 ( fara remap :( )

Acum nu stiu in ce conditii sun masurati timpii la 156 & 166...Singurul advantaj la vandut si cumparat cu motor mai mare este viteza maxima mai mare si faptul ca de la aprox 130-140 ar trebuii sa traga mai bine + cuplu mai mare.

PS: in Bucuresti oricum nu atingi tu o viteza prea mare :lol:

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Poate vrea sa aiba ocupatie duminica si nu-i plac timbrele....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Alex, multumesc mult pentru raspuns. Foarte bine punctat peste tot. As fi facut engine swap insa e naspa cu seria motorului. Plus ideea mi-a incoltit din simplul fapt ca aveam de unde lua toate piesele la un pret foarte mic ( sub 1000 lei toate ) .

Eu ma gandeam 120 cp + remap + evacuare completa, as putea atinge un 135-140cp . Dar nahh asta e doar socoteala mea si e pur ipotetica momentan. Tu stii mai bine cum e cu ideile astea incoltite :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
EGE, n-am stat acum sa recitesc topicul lui Aicu, insa daca imi aduc bine aminte, avea masina ceva mai multe modificari decat jts-ul lui Nae. Parca avea schimbati inclusiv serpisorii de evacuare. Corecteaza-ma daca gresesc, pana apuc eu sa recitesc. Deci de inteles de ce se misca mai bine.

Una peste alta, ca sa revin ontopic, cred ca se pot face diverse chestii si cu motorul asta. E doar o chestiune de bani, si anume cat vrei sa cheltuiesti. Una faci cu 200euro, alta cu 5000 si alta cu 10.000. If you know what I mean.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]