It is currently 27 Apr 2024, 16:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 05 Jun 2013, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
imi permit, cu voia voastra, sa pun un link.
nu ma intereseaza ca e vorba de haudi , la fel poate fi o alfa dar, la asa ceva ma gandesc cand vorbesc de platforme de lucru.

merita studiata fiecare pagina in parte, personal nu imi place s2 ul dar norvegianul stie joaca.desi lucreaza intr un garaj, dispune de sume, nu asta e cheia, ca bani are multa lume la noi.

eu chiar nu vad la noi proiecte de genu asta , ici colo cate unu mai pune o sigla si un etrier.
intr un proiect ca asta tre sa stii unde vrei sa ajungi , de unde pleci , sa ai buget si mult, mult talent.
daca unul din elemente lipseste ,stai linistit , mergi la magazin si iei un tdi nou si pune muzica.

tunningul asta nu e pentru oricine. tre sa stii ,tre sa poti, tre sa ai cu ce.

enjoy
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=42441" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
La noi pe forum sau la noi in tara? Ca in tara iti pot arata cateva proiecte cel putin la fel de interesante, dar nu pe Alfa.
Dar nu asta era ideea, ai dus discutia in derizoriu cum obisnuieste sa spuna un amic.. De ce trebuie neaparat sa ne setam targeturi de 4-500CP intr-un astfel de proiect?
Cu un buget relativ redus poti duce un TS in zona celor 200CP.. Este practic o alternativa la niste modificari facute dealtfel deja pe forum (vezi aicu, si mai apoi Nae), care, ca si buget, tot cam in aceeasi zona ajung..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
de ce derizoriu, mai vedem, mai cunoastem.

ca sa ridici puterea de la 150 la 200 cu turbina(costurile aferente si munca aferenta) nu merita.

pe alfa nu sant proiecte din cauza ca nu e platforma cu care se lucreaza usor.
mai sant si alte platforme pe care se lucreaza greu. asta e, trebuie sa ne informam.
fara nici cea mai mica rea intentie spun lucrurile astea.nu trebuie sa te superi

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 17:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Nu e platforma pe care se lucreaza usor my ass!!!!
e un motor normal!


problema e la genu topicului lu cristimiu(no offence), care are o galeata de piese second si vrea sa faca racheta cu ele.


nu se face asa treaba

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu stiu eu cand vad ts urile astea mititele, cu bujiile alea de la automodele una langa alta, cu distributia sensibila, care papa ulei repede nu imi imaginez ca fara sa schimbi din radacini totul o sa iasa ceva misto.
par genul de motoare pe care e bine sa le mentii in forma si atat.nu sant pentru sute de cai.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Ne lasi bai Coman cu teoriile aste despre TS-uri???? Te rog eu...

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Imi cer scuze daca supar, gata m am asezat jos, da dati va si voi seama la bautura. :peace:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Eu nu ma supar, dar sa nu te superi nici tu: vad ca te incapatanezi sa nu deschizi linkurile la care fac referire, in schimb vorbesti de TSuri din auzite si ne pui linkuri cu nu stiu ce avioane..

Punctual, daca merita sau nu, cred ca e la aprecierea fiecaruia. Personal, pe mine ma incanta o astfel de modificare, ai duce puterea unui TS in jurul unui V6, pastrand o greutate redusa si o distributie mai buna a maselor. Bineinteles ca nu pe o masina de zi cu zi, pacat ca am dat Spiderul..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 19:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Nu reusesc pe telefon deloc, am dat de 3 pagini cu panarama intre useri.

Pentru modificari gen 30 -40 cai merge si fara supercharger si e ok

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Asa, de dragul discutiei si ca sa ma asigur ca vorbesti in cunostinta de cauza: cum? Si cu ce costuri?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
O admisie mai mare, axe cu alt profil, injectoare sau presiune mai mare in rampa, mai umblat putin la chiulasa eventual putin marita cilindreea. Banuiesc ca italienii sant artisti la genu asta de modificari

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Admisie mai mare pentru ce?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 20:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Am pus o lista, nu s in detalii pe ts deoarece nu m a interesat modelul.
am vazut in italia mini ateliere care modifica chiulase . Sant modificari de finete , nu le stiu.
dau rezultate sigur ca aveau de lucru(si motoare de moto).

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 20:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Pai vezi? Exact aici e problema, ca vorbesti in necunostinta de cauza! Si desi ma chinui sa iti explic asta de cateva posturi, insisti!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 20:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
In fine cine a priceput , a priceput ce am avut sa zic. Nu tin sa fac polemica

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jun 2013, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am catat un pic(de dragu vostru), daca chiar nu stiati ce se face si am gasit o lista cu tuneri pentru ts si niste recomadari.

lista :http://www.alfa156.net/ sectiunea tunning

nu stiu daca nu au murit intre timp tunerii ca vad ca linkurile nu sant actualizate dar in principiu cam asta e :
-pana in 200hp doar cu modificari (fara turbo sau compresor)
-putin peste 200hp cu interne schimbate(pistoane, biele forjate si compresor)

http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=4&t=2204" onclick="window.open(this.href);return false;

nu trebuie inventata apa calda , se stie targetul de putere, lumea spune ca nu e ieftin, in fine , s a facut, se face si asta e.

cum a zis si seth nu se face din sh uri.

multe sute de cai nu se scot din ts.nu ai de unde.
incanta, e frumos, da cam atata, nu imi place vorba da o citez, "pistol cu apa".

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Jun 2013, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Se pot scoate multe sute de cai din ts'uri, problema e ca trebuie sa investesti ceva bani.
Vad ca ai ajuns pe forumul lui guy-croft, el este specializat pe fiat, some sort of guru in pregatirea motoarelor de curse fiat/abarth.
Eh, ce sa vezi, sunt similare cu ts'ul nostru(ma refer la bloc, arbore, sistem de ungere, chiulase similare au aparut mai tarziu la fiat).
Asa ca citeste in continuare si o sa vezi ca nu e chiar o petarda motorul asta, e pur si simplu vechi, nu mai e in pas cu tehnologia de azi.

Distribuia mai sensibila este datorata axelor cu came, care au un profil destul de agresiv, chiar si stock(daca ne uitam la motorizari similare de la alti producatori si din aceeasi ani) si distributiei variabile.

Peste asta a aparut problema pieselor, care sunt majoritatea dubioase si a oamenilor care lucraru la intretinerea masinilor.
Sunt foarte multe cazuri in care motoarele astea merg cu distributia decalata pentru ca nu se folosesc scule corespunzatoare.

Acum pot sa explic problema ta cu motorul asta, pur si simplu repeti ce ai citit pe forumuri populare.


Anyways, abia astept sa vad si sa aud un ts turbo/supercharged pe benzina de Romania, construit in Romania. :wave:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2013, 00:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
E bine ca ai inceput sa-ti faci temele, continua sa faci asta si o sa dai si de TSuri de sute de cai, ca vad ca doar asta vrei sa auzi, desi nu asta e subiectul topicului.. Anyway, era unul acum multi ani prin Irlanda, si avea la baza un 1.6! :)


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2013, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu vad ca tunerii gen novitec si altii se opresc pe la 200+ cu ts ul de 2.0.

poate ca exista si altii care imping limita mai sus, nu stiu daca trebuie luati in calcul , sant ca cei care fac pe s2 1000Nm, pentru 3 curse.

santeti de acord sper ca exista platforme mai tuneable chiar si pe alfa decat acest motor ts care a fost facut destul de aproape de maxim din fabrica .probabil il puteau duce mai sus cu anumite probleme de fiabilitate.

oricum e penibil cum s-a discutat de tunat la ts fara niste cifre, linkuri,preturi etc.
eu v am aratat ce se face pe alte platforme mult mai vechi(500hp+), costuri , timp de lucru.adica platforme abordabile si care dupa ce ai reusit si ai facut masinuta , dai de pamant cu ultima strigare de biemveu, alfele(99%) nu intra in calcul.e drept totul costa, dar sant rezultate monstruoase.

cand aveam masina aia, rabla aia, de 2.2 aveam mai multe link uri misto , vis a vis de "running on high boost" , link uri cu date despre diferite compresoare, etc.intre timp am imbatranit si nu mai am puterea si entuziasmul de atunci.

ceea ce mi s a parut in regula , puteai sa ridici cu 90-100 de cai puterea numai prin inlocuirea hartii din ECU, plus furtunuri adecvate.eu nu am facut asta , masina nu mai era tanara, era si ea dusa de acuma.mersese fara teava de jos de la intercooler vreun an , avea pamant, merge inca, inainte sa o iau , si dupa ce am luat-o nu a necesitat interventii, nu manca ulei masiv, maxim 2 litri la 15k.

am vandut o la un amic pe nimic in stare decenta.nu mai puteam avea grija de ea calumea.

In final e cineva in sat la noi care ridica ts ul macar cu 30-40 cai/cu /fara turbo?
Daca da , cat costa frate sa stie si omul de rand.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Jun 2013, 08:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Da, de baiatul ala din Irlanda auzisem si ii si citisem topicul pe AO. Scosese vreo 350cp parca din motorul ala. Si vreo 40k de coco cheltuiti. Aproximarea lui. Exact nici el nu stia.

Novitec, si alti tuneri consacrati scot kituri, daca vrei sa le spunem asa, de maxim 200cp deoarece oamenii nu sunt dispusi sa dea zeci de mi de coco pe 100-150cp in plus. Deci nu pentru ca nu s-ar putea sau nu stiu ei. E un punct de balans al performantei vs. cost spre care orice comerciant tinde.

Cum a zis si Ege, o astfel de masina modificata nu mai este masina de mers zilnic cu ea. Insa apreciez efortul atunci cand treaba e facuta cum trebuie.
Deci, daca initiatorul topicului dispune de finante pentru acest proiect atunci eu il sustin, moral vorbind, si abia astept sa vad rezultatele :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2013, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Colegul irlandez ajunsese intr-adevar la 350 de cai, l-am cunoscut cand locuiam in Dublin, iar din masina ramasese la un moment dat caroseria, roll bar integral, un scaun Recaro si un volan in trei spite Momo. Din pacate era si el superior si rece precum toshy al nostru si nu prea agrea criticile publice, asa incat toate topicurile de prezentare se transformau in varza. Daca e cineva interesat cred ca pot sapa dupa ceva mai multe informatii.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2013, 10:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Nu pot concluziona ca pe lumea asta exista doua tipuri de oameni. Unii care macane pe orice subiect si se pricep la orice si unii care desii nu au toate cunostintele necesare, au vointa, invata si mai presus de toate incearca. Asa ca fara suparare nu dau doi bani pe teoriile care spun ca se va praji TS-ul cu turbo doar prin prisma faptului ca asa spun teoriile.....

Cat despre palavrageala, la asta suntem toti buni.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2013, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Apropo, pentru Coman, o sa iti fac cadou o serpentina :))

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2013, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Fapte nu vorbe. Pana la momentul in care vei face ceva cu motorasul vei fi luat peste picior, nu de mine, in general vorbind.
eu nu o sa mai postez pe thread ul asta, pentru ca nu mai am nimic de adaugat, consider ca te am ajutat destul.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Jun 2013, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Vei fi luat peste picior ????

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]