It is currently 13 May 2024, 08:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
am si eu o intrebare pt tantza sau cine mai are garda la sol lasata cu 40 mm ,si eu as dori acelasi lucru,pt ca am jenti pe 18 si masina seamana cu un mini jeep :D,eu doresc pt aspect da imi e frica ca daca imi cobor garda masina va fi o crescatorie de greieri,pe drumurile noastre adica toata va scartai si ce alceva ar mai putea afecta,bucse,panetara porcarii dalea,


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
garda joasa si cu jante de 18, este laborator mobil pentru curatare pietre la rinichi :lol:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
adica nui de bine?si cauciucu i destul de subtire rotile is de 225/35/18 dar spuneti mi ce as putea face sa dispara golul dintre roata si caroserie fara sa ma cred la camel trophy mergand prin oras ma intelegeti :thanks:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 11:56 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
baubau_23 Quote:
adica nui de bine?si cauciucu i destul de subtire rotile is de 225/35/18 dar spuneti mi ce as putea face sa dispara golul dintre roata si caroserie fara sa ma cred la camel trophy mergand prin oras ma intelegeti :thanks:
daca vrei sa dispara acel gol - suspensie clar ! daca vrei suspensie si jante pe 18" inseamna ca esti dispus la compromisuri dpdv al confortului si stilului de sofat ! Stii vorba - nu poti si ***** in *** si cu sufletul in Rai !

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
daca tau vreo 3cm din arcuri,?ca sa nu renunt la asa zisu confort ca oricum is foarte rigide alfele astea,


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:17 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
risti ca pe denivelari sa iti atinga , si nu ai facut nici o treaba !

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
ce sami atinga?cauciucu pe caroserie?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@baubau_23 coborarea garzii la sol trebuie sa coincida cu rigidizarea suspensiei. Taiatul arcurilor (parctica care imi aduce aminte de vremea Daciilor "sport") o sa coboare garda la sol dar arcurile raman aceleasi, la fel de moi, deci e foarte posibil ca la o denivelare mai mare (cum a zis si @meme) sa atingi cu scutul jos.
Cel mai bine e sa ii cumperi un set de arcuri sport pentru inceput, si ulterior sa ii schimbi si amortizoarele cu unele sport.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
pe spate eproblema e mai mare ca acolo am minim 13-15 cm distanta pot sami pun arcuri si telescoape sport numa pe spate?fara sa apara ceva probleme daca imi spui te rog cum postez 2 poze sa vezi


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:43 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
NU! (adica sa nu pui sport doar pe fata/spate!) . Ori pui peste tot, ori nu.

Edit: Baubau - te rog sa continui aici discutia, nu pe topicurile altora.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 13:03 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
OK SCUZE,PANA MA INVAT CU FORUMU E MAI GREU DA CRE CA VOI REUSII ,AIA INSEAMNA ORI O LAS ASA ORI KIT SPORT PESTE TOT,NU?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Da !

Insa cum a spus si MEME, faci compromisuri . Vei merge pe strada cu o caruta cu roti de lemn :D

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu neaparat de o Alfa,in general pe nici o masina pe care o numesti a ta nu este indicat sa umblii cu carpeli gen "taiat 3 centimetri din arcuri" din motive cunoscute si logice.

Pe afara sunt foarte multi posesori de Alfe care si-au upgradat suspensia,din ce imi aduc aminte acum parca cel mai des intalnite si laudate sunt arcurile Eilbach si amortizoarele Koni.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
OK MERSI MULT BAIETI,CRED CAMI VOI LUA UN KIT SPORT SI L VOI FOLOSII DOAR LA EVENIMENTE DEASTEA DE TUNING :D,PAREREA MEA


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
@baubau, suspensia nu o schimbi doar de dragul evenimentelor de tuning. Este prea multa munca si nu merita efortul. Ori alegi suspensie sport, ori renunti la idee ...
Tu decizi .

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
imi explici te rog cum pot sami afisez niste poze.mai pe-ndelete ca eu stau cam prost la domeniu calculatoare


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 14:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
@baubau

Ca sa pui poze trebuie sa urmezi urmatorii pasi :
1. click "postReply". Se deschide pagina in care scrii .... mesajul ....
2. in partea de jos a paginii este o sectiune unde scrie " Add an Attachment". Cred ca ai pozele intr-un folder si stii cum este denumit.
In acea sectiune sunt doua campuri :File name .... "Browse .... " si File Comment .... "Add Attachment".
3. ca sa adaugi poza, click "Browse..." se deschide "Choose File", alegi locatia ( de ex. My Pictures ) unde se afla folderul cu pozele, dai click pe poza care doresti sa o postezi, click"Open" si click"Add this Attachment". Repeti operatiunea pentru fiecare poza, caz in care sunt mai multe. Daca ai o singura poza, urmezi pasii pana la deschiderea folder-ului cu poze si dai dubluclick pe poza.
Dupa ce ai terminat operatiunea/le, click Add reply.

Daca am gresit undeva, "specialistii IT" sa faca precizarile si corectiile necesare.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Last edited by Silviu on 03 Apr 2007, 23:36, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Nu poti sa tai din arcuri. Punct.
Daca vrei suspensie care coboara garda la sol, pune si arcuri si amortizoare.
Daca vrei neaparat, iti explic si de ce spun asta.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu merg taiate arcurile. Incearca numaidecat si o sa ramai :headscratch: intrebandu-te de ce nu se mai potrivesc alea-alea :haha:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2007, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Salut tuturor. Revin pe forum
Pe tantza o am de un an jumatate, si 30.000km facuti cu ea coborata. Nu ai de ce sa-ti fie frica de acest pas, ti-l recomand din toata inima, mai ales la jantele tale pe 18, o suspensie sport ajuta foarte mult lookul masinii. Datorita diametrului mai mare al rotii, masina ta nu va fi la fel de joasa ca Tantza, bordurile vor putea fi escaladate in continuare (dar incearca sa le eviti totusi). DAR masina va fi mult mai rigida, vei simti fiecare groapa mult mai puternic, anumite bucsi vor ceda mai rapid, dar per total efortul se merita din plin, vei simti mult mai bine masina.
Este recomandat sa-ti cumperi set de amortizoare si arcuri, altfel amortizoarele stock ale masinii vor ceda mai rapid si ele. Insa nu este capat de tara doar cu arcuri.
Trebuie ca tu sa-ti stabilesti prioritatile, sa-ti dai seama ce vrei de la masina si sa iei singur o decizie. Parerea mea este ca ai pornit pe un drum si este pacat sa lasi nu lucru neterminat. Daca ai nevoie de mai multe sfaturi privitor la magazine/firme tuning---> pm me.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Daca e sa ma intrebe careva acu daca sa intareasca suspensia as raspunde cu mana pe inima: NU. Pai de la Brasov pana la Miercurea Ciuc nu am putut sa merg cu mai mult de 80 kmh. Abia astept sa dau si io de drumuri mai bune.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 09:00 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
sSilviu Quote:
garda joasa si cu jante de 18, este laborator mobil pentru curatare pietre la rinichi :lol:
asa e, suspensia coborata si jantele de 18'' creeaza ceva disconfort la deplasari, DAR stabilitatea masinii este cu totul alta, totul devine mai rigid, mai controlabil. si sa nu vb de efectul estetic al problemei

si eu am eibach pus pe masina si pana acum 1 luna aveam jante de 18''. trebuie sa fi foarte atent la orice groapa sau denivelare, altfel ... :popa:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 01:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
si ca sa resuscitez putin topicul...pai Dany tu crezi ca daca aveai suspensia stock, rulai cu over 120 kmh pe drumul respectiv ? Tot la fel mergeai :)
Eu am mers pana la oradea pe un drum gresit, si cand am ajuns acolo a trebuit sa`mi schimb nush ce bieleta (parca) ...xti stie :) ...si aveam suspensie stock.
Asadar...parerea mea e ca daca vrei masina cu care sa mergi fara sa`ti faci prea multe probleme, atunci nu suspensia, ci alfa romeo n`are ce cauta in ecuatie.
Eu zic ca intrebarea topicului e pur subiectiv; pt mine e ok sa o cobor. Eu merg cu alta masina prin oras, masina de zi cu zi. De asta si vreau s`o "torpilez" alfa. Daca insa e o masina cu care mergi all day long...atunci...neahhh :)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 10:18 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Eu merg all day long si nu am nici o problema. La fel si Tantza, la fel si EGE, la fel a fost si 15624tzmn.. :)... si exemplele pot continua.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 12:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
15624tzmn avea sportpack din fabrica, nu suspensie sport aftermarket.. intradevar ceva mai tare decat suspensia stock, dar mult mai confortabila decat orice suspensie aftermarket.
in rest, perfect de acord, eu unul am avut si sunt sigur ca o sa mai am! :twisted:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]