It is currently 15 May 2024, 00:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 181 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next
Author Message
PostPosted: 16 Mar 2010, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Apar depuneri pe galeria de admisie, e mai bine fara ele. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Totul tine de stilul de condus. Eu zic ca se poate trai bine si cu ele :)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Nu prea, daca folosesti masina in oras, pentru drumuri scurte, nu prea mai depinde de stilul de condus. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Care este avantajul blocarii EGR din soft? E o blocare partiala sau anularea completa? Vreau sa stiu daca estre vreo diferenta intre blindarea fizica si anularea din soft. Cam cum afecteaza masuratorile de la ITP? In cazul in care exista riscul sa nu iei ITP-ul, mi se pare mai recomandabil sa blindezi EGR, pentru ca asa se poate reveni mai usor la starea initiala.
PS: cei care aveti softul modificat de Stefi puteti sa puneti ceva grafice cu parametrii motorului in sarcina? Eventual inainte si dupa. Eu deja am un soft modificat pe masina(nu de stefi) si pot spune ca NU sunt incantat de modificare. Eram curios de diferente.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 21:35 
Offline

Joined: 03 Feb 2010, 23:49
Posts: 42
Dragos Quote:
Care este avantajul blocarii EGR din soft? E o blocare partiala sau anularea completa? Vreau sa stiu daca estre vreo diferenta intre blindarea fizica si anularea din soft. Cam cum afecteaza masuratorile de la ITP? In cazul in care exista riscul sa nu iei ITP-ul, mi se pare mai recomandabil sa blindezi EGR, pentru ca asa se poate reveni mai usor la starea initiala.
PS: cei care aveti softul modificat de Stefi puteti sa puneti ceva grafice cu parametrii motorului in sarcina? Eventual inainte si dupa. Eu deja am un soft modificat pe masina(nu de stefi) si pot spune ca NU sunt incantat de modificare. Eram curios de diferente.
salut.Dragos.1 DECI DACA IL BLOCHEZI FIZIC SI NU IL ELIMINI SI DIN SOFT AR PUTEA SA ITI DEA EROARE ,MAI ALES LA ASTEA MAI NOI .2 DACA EL ESTE DEFECT SI E RAMAS PE DESCHIS ATUNCI PRIMADATA .TREBUIE BLINDAT SI DUPA AIA ELIMINAT DIN SOFT .CA SA NU MAI DEA EROARE .3 ATENTIE CU BLINDATUL PENTRU CA DUPA O ANUMITA VREME GAURESTE TABLITA DACA E PRE SUPTIRE 4 ITP UL DEPINDE UNDEL FACI :lol: IA IN CONSIDERARE CA TRAIM IN RO.5 RASPUNS LA INTREBARE CU PARTIALUL. DA DIN SOFT POTI LA UNELE SI PARTIAL DECI NU CIAR DE TOT.DESCHIDE MAI PUTIN SI UN TIMP MAI SCURT :peace:


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
sfat. incearca sa nu mai scrii cu capslock si sa ai mai multa grija la ortografie.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 21:59 
Offline

Joined: 03 Feb 2010, 23:49
Posts: 42
tzzivii - B04EEI Quote:
sfat. incearca sa nu mai scrii cu capslock si sa ai mai multa grija la ortografie.
da .multumesc pentru sfat. dar daca poti cu un mic efort incearca sa te obisnuesti cu scrisul meu . MULTUMESC :wave:


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2010, 22:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Mersi Stefi de raspunsul prompt.
Cu ITP-ul sunt ars, pentru ca m-a picat un bou cu toate ca il shpaguisem deja, pe motiv ca aveam jante pe 16(cele originale fiat cu care venise echipata) in loc de 15. Noroc, ca a venit un nene de la rar si i-a dat cu flit viermelui. Iar ITP-ul trebuie sa il fac anul asta.
Astept cu nerabdare de la cei softati ceva grafuri ca sa vad cam pe unde ar fi diferenta fata stoc si fata de ce am acum pe masina.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2010, 00:34 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
ITP-ul se ia fara probleme cu EGR inchis, experienta proprie, fara spaga. La diesel se masoara opacitatea...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2010, 13:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Oct 2009, 14:40
Posts: 72
Location: brasov
super discutia...pacat ca nu sunt in tema la nivelul vostru!!!bafta


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 19:00 
Offline

Joined: 10 Nov 2005, 02:26
Posts: 303
Location: Cluj
Astazi, in timp ce baietii isi faceau masinile cu, Gus. Am avut ocazia sa ma intalnec cu Stef in Oradea, de fapt la Felix mai exact. Am discutat cu omul, este un baiat de nota 10, sincer,onest si la locul lui. Iti spune in fata ce e de spus si nu te abureste,nu are vraja in el. Chiar mi-a facut placere sa stau la povesti cu el.

_________________
159 2.4 neagra
ex 147 1.6T.S. 120CP


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 13:20 
Offline

Joined: 23 Nov 2008, 22:33
Posts: 209
Location: Constanta
Acum doua zile am fost la Felix sa ma intalnesc cu Stefan sa se uite si la masina mea. Eu unul eram un pic mai rezervat in privinta modificarii parametrilor motorului. Dar pot sa spun ca Stefan chiar stie ce face. Dupa ceva probleme care au intervenit pe parcurs si la care nu ne-am asteptat, Stefan a rezolvat problema si mi-a rescris un nou soft. Sunt foarte multumit de masina, mai ales ca am putut sa o fugaresc ieri pana la C-TA. Parca este alta masina si imi pare rau ca nu am facut asa ceva mai devreme. Parca in motor nu sunt CP ci niste dracusori care nu au astampar. Accelereaza instantaneu indiferent in ce viteza esti. Pe autostada soarelui am mers cu 210 si inca mai era pedala, dar nu am fortat-o ptr. ca am ambreiajul pe duca.Cred ca mai putea lejer spre 220-230, poate mai mult. Dupa ce fac ambreiajul o scot pe sosea sa vad ce poate. Despre consum nu pot spune nimic ptr. ca este in limitele normale. De la Oradea si pana la C-ta cu reprize de fugareala cu nemtesti in spatele meu ca in fata nu puteau am consumat 56 de litri de motorina. Este un consum mai mult decat decent avand in vedere conditiile de drum.Daca aveti drum in Oradea neaparat treceti si pe la Stefan, este un baiat de isprava.

_________________
Alfa 156 1.9jtdM
140 HP
CT - 84 - MTA


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
eh, hai sa nu exageram, 230 n-ai sa vezi cu 1.9 fara turbina schimbata.. Anyway, congrats! :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
ALXege Quote:
eh, hai sa nu exageram, 230 n-ai sa vezi cu 1.9 fara turbina schimbata.. Anyway, congrats! :wink:
Eu am vazut la a mea ,acu' cateva zile :D Pe autostrada ,drum drept si singur in masina . Si nu ca sa ma laud (oricum n-am cu ce) dar intradevar softul e awesome!

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 20:27 
Offline

Joined: 03 Feb 2010, 23:49
Posts: 42
ALXege Quote:
eh, hai sa nu exageram, 230 n-ai sa vezi cu 1.9 fara turbina schimbata.. Anyway, congrats! :wink:
Deci 1,9JTD DE 140 ,150 PS ajunge chiar fara probleme la 220 ,230 km , turbina nu centreaza nimica cu limitatorul de viteza final :wink: te poate ajuta turbina majorata la sprint, adica repriza ,dar daca masina e limitata la 200km de exemplu tot nu ai facut nimica , dar modificand usurel limitatorul de viteza poti ajunge chiar cu turbina originala la 220 ,230 km :peace:


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Confirm si eu 230 km/h pe bord la un multijet de 150 cp, cu EDC16+C39, insa fara a modifica nicio limita de viteza (la EDC16 C8 n-am incercat si nici n-am cautat limitatoare :P )
Oricum, e fun sa incerci vmax insa nu recomand a se face prea des si pe perioade foarte lungi de timp ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 20:51 
Offline

Joined: 03 Feb 2010, 23:49
Posts: 42
Alex_Alfa Quote:
Confirm si eu 230 km/h pe bord la un multijet de 150 cp, cu EDC16+C39, insa fara a modifica nicio limita de viteza (la EDC16 C8 n-am incercat si nici n-am cautat limitatoare :P )
Oricum, e fun sa incerci vmax insa nu recomand a se face prea des si pe perioade foarte lungi de timp ;)
da foarte deacord ,chiar si fara lim.de viteza. deci vroiam doar sa dau un exemplu ca idee pentru ALXege ca nu e deloc exagerat cu o modificare destul de normala sa ajungi la 220, 230 km 8)


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Poate Alex s-a referit la viteza reala. Pentru ca atunci cand be bord indica 230, GPS-ul arata ~215 km/h..

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 21:08 
Offline

Joined: 03 Feb 2010, 23:49
Posts: 42
Alex_Alfa Quote:
Poate Alex s-a referit la viteza reala. Pentru ca atunci cand be bord indica 230, GPS-ul arata ~215 km/h..
deci eu vorbesc in general, urmarit bordul nu gps-ul pentru ca de cate feluri sunt in atatea feluri indica . dar depinde pana la urma si de dimensiunea rotilor ,putin. .Acuma nu stiu ce sa zic eu personal nu am testat foarte mult ,dar tu poate ai mers cu 230km ,cu gps-ul 215 km


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
imi vine greu sa cred ca o masina de sub 200 de cai poate sa atinga 230kmh, dar dupa o scurta vizita pe carfolio, s-ar putea sa aveti dreptate si sa ma insel eu..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2010, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Ia adu-ti aminte cat ai prins cu 105cp...

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2010, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
da, numai ca de la o anumita viteza, puterea necesara pentru a atinge o viteza maxima superioara nu mai creste proportional cu viteza, ci exponential (sort of..)
Anyway, recunosc, e posibil sa ma insel.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2010, 00:30 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1283
Location: Lisbon
ALXege Quote:
imi vine greu sa cred ca o masina de sub 200 de cai poate sa atinga 230kmh, dar dupa o scurta vizita pe carfolio, s-ar putea sa aveti dreptate si sa ma insel eu..
Alfa 156 1.9jtd de 115Cp, cateva modificari + remap = 160Cp » 228km/h cu GPS tom tom. :tongue:

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2010, 03:07 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Asa cum unii dintre voi stiu, in martie am fost in tara. Am profitat de ocazie sa ma opresc la Felix pentru o vizita la Stefan. Impresii: masina este un alt animal, o bestie... de la Oradea la Bucuresti a trebuit sa merg extrem de cuminte pentru ca ambreiajul nu mai suporta cuplul de dupa remap, pe la 2000 rpm sarind inspre 3500, evident fara sa accelereze. Asta e, la 120.000 de km cred ca merita si masina mea kit ambreiaj nou. Ciudat este ca de la Bucuresti pana la Galati nu a mai patinat ambreiajul, dar l-am schimbat oricum, era terminat.

Cum ziceam, masina este o bestie, pedala din dreapta reprezentand acum o incantare chiar mai mare decat inainte :evilook:

De consum, pot sa spun asa:
1. pe drumuri nationale consumul a scazut de pe la 7.5-8 % inainte pana inspre 6.1-6.5 % acum
2. pe autostrazi la viteza de 140 minim, dar si cu varfuri de 160-180, consumul este de aprox. 7.5-8 %. Inainte cred ca 8 si ceva.
3. in oras a scazut de la ~9% la ~8%.

De fum, ce pot sa zic, scoate cam la fel ca inainte. Nu stiu ce diesel au ceilalti de nu le scote fum deloc, a mea e diesel care scoate fum. Cred ca am facut o greseala ca am ales sa nu blochez EGR-ul, am vrut sa fiu eu ala mai ecologist...

Viteza maxima: inainte 209 km/h, acum doar de 210 am avut loc. Cred ca mai mergea, insa mai mult de 220 mi-e greu sa cred.

Drept concluzie: Multumiri lui Stefan, a facut o treaba excelenta

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2010, 14:25 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
sa ma "bag" si eu putin in seama:

1. eu unul nu cred ca exista vreun chiptuning in lumea asta care sa mareasca semnificativ viteza maxima a unei masini! dinamica masinii, acceleratia da! dar nu viteza maxima! viteza maxima esta data in principal de turatia maxima la care ajunge motorul (si la care mai livreaza "ceva" putere evident). oricat ma uit pe grafice de chiptuning aceasta caracteristica nu se prea schimba.

2. daca vreti sa mariti semnificativ viteza maxima a unei masini (chiar sub 150 cp) cel mai simplu e sa-i mariti rotile (mai precis perimetrul rotilor). fizica elementara zice ca la aceasi turatie a motorului o sa parcurgeti o distanta mai mare. daca aveti diesel, cuplul mare inseamna ca nu o sa se simta prea mult in dinamica masinii aceasta modificare de diametru a rotii.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 181 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]