It is currently 10 May 2024, 02:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Jan 2010, 00:20 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
Saptamana trecuta am inceput cu niste mici modificari,am schimbat finala cu un y cu niste tips-uri pe 80...urmeaza sa ii pun soft si sa ma gandesc daca sa ii schimb turbina.Ca tot veni vorba de turbina cineva cu turbina schimbata pe 159 niste impresii,sau intercooler?si inca ma mai gandesc daca sa ii umbla la downpipe sau nu...Niste sfaturi daca puteti sa imi dati ar fi minunat.Va multumesc.O seara buna

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 00:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Unde faci soft?
Ce motor ai?
etc etc

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 00:25 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
am 1.9 jtdm 88de kw la Andrei la EDS

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Pana sa treci la alta turbina, vezi daca iti iese un soft decent.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 00:36 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
Seth EDS face soft-uri de opel si am un prieten cu un vectra si alfa cu opel aceleasi motoare la 1.9 cel putin si lui ia dat cam 40...problema e urmatoarea ca nu are rost sa dau 300 de euro sa imi pun softul asta cand pot sa schimb turbina si intercoolerul si sa imi faca soft ptr turbina noua tinand cont ca momentan am si o problema cu un semering imi da ulei ...

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
waaait a minute! 1.9mJTD 88kw? adica 120cp? Ce motor e asta? :scratch:
Cati km ai? Mai ai garantie? Daca da, ia-ti adio de la turbina+intercooler..cu un simplu soft, ai ceva sanse sa treci neobservat la revizii.
Cu softul, ai grija unde-l faci, pe 159 sunt probleme cu DPFurile.. Oricum MultiJet-ul nu-i un motor usor de facut din soft..
O poza cu evacuarea? Ca nu inteleg ce-nseamna "80".. ce marca este ? Sau este no-name?
Nu fii zgarcit cu detaliile! :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 01:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
faith Quote:
Seth EDS face soft-uri de opel si am un prieten cu un vectra si alfa cu opel aceleasi motoare la 1.9 cel putin si lui ia dat cam 40...problema e urmatoarea ca nu are rost sa dau 300 de euro sa imi pun softul asta cand pot sa schimb turbina si intercoolerul si sa imi faca soft ptr turbina noua tinand cont ca momentan am si o problema cu un semering imi da ulei ...
Eu zic sa nu te apuci de schimbat turbine si intercoolere.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
@ege motorul este cel care s-a pus si se pune inca si pe 147....jtdm in 10 valve de 120cp.

@faith:mai studiaza problema ca nu cred ca vei castiga 40cp la acest motor, reprezinta undeva la peste 40% castig si mi se pare mai mult decat optimist.Pe deasupra vezi sa nu ai probleme si cu dpf-ul, este o problema foarte des intalnita prin tari ceva mai experimentate totusi in ale ecu-tuning-ului si totusi putini stiu sa o rezolve.

Oricum sa ne tii la curent cu evolutia masinii.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 10:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
10 valve?! Dar ce, e in 5 cilindri? :?
Anyway, in cazul asta, 40cp e muuult prea optimist! Vezi amicul cu Vectra sa nu fi avut dieselul de 16v si 150cp, acolo suna ceva mai realist desi ma indoiesc sa-l faca cineva si pe-ala de 190cp..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Scuze, am scris eu aiurea, e 8 valve si nu 10, 4 cilindri. :D

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
:peace:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 12:57 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Daca are DPF ia-ti gandul de la +40cv. Motorina necesara pt a avea 40cv in plus va cauza in mod sigurrr probleme DPF-ului.
Pe de alta parte este adevarat ca in se poate dezabilita din ce in ce mai usor din soft controlul DPF-ului, cel putin prin tari un pic mai calde decat a noastra :). Ba chiar a aparut si un soft care face in automat acest lucru, pacat ca pretul este oarecum prohibitiv.
Din cate stiu eu, motorul de 1.9 8v 120cv are aceeasi turbina ca si 1.9 16v 150cv, GT1749, deci nu cred ca esti limitat de turbina.
Asa ca, alternativele (in opinia mea) ar fi:
1. Te multumesti cu un soft care sa poata scoata cat mai mult din motorul tau fara sa afecteze DPF-u (25-30cv max)l;
2. Gasesti pe cineva care sa-ti dezabiliteze gestiunea DPF-ului si dupa aceea poti fie sa faci un soft mai agresiv cu care sa ajungi la 150-155cv, fie te apuci de modificari serioase gen turbina (hibrid sau un gt22) + intercooler + soft aferent + ambreiaj bonus.
In ambele variante downpipe-ul este un lucru care nu costa mare lucru, dar pentru care turbina iti va multumi :wink:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 13:04 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
ALXege Quote:
..sa nu fi avut dieselul de 16v si 150cp, acolo suna ceva mai realist desi ma indoiesc sa-l faca cineva si pe-ala de 190cp..
I did.. :P (insa pe un Fiat)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2010, 16:46 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Pai..la 190cv am ajuns si eu, e adevarat ca fara DPF...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2010, 00:33 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
Mai intai sa ii raspund lui ege in legatura cu y-ul mi l am facut la all custom in bucuresti,niste baieti care lucreaza foarte bine si initial vroiam sa pun tips-urile de pe 2.4 dar cum nu am gasit ceva in genul am vrut niste borla baietii mi au spus ca nu sunt foarte bune si in concluzia am ajuns sa pun tips din teava ei facand acest experiment pe un ford focus st care a iesit foarte misto...m am uitat si la tips dupa a6 3.0 diesel care seamana cu cele de 2.4 dar nimic...asa ca am renuntat tips-urile vor fi montate saptamana aceasta pe miercuri si voi face niste poze.
2.Baiatu cu vectra are acelasi motor de 8v 4 cilindri si mi a spus ca i a dat 40 de cp acum nush sincer am mers cu ea si se simt calutii in plus si chiar foarte bine,acum lamuriti-ma cu dpf-ul,daca nu e ok sa fac soft dati-mi un sfat unde ar trebui sa il fac?Momentan nu mai imi sta gandul la ea astea->Frumoasa mea 159 s-a intristat putin in dupa amiaza aceasta...o sa postez despre asta si despre ce s-a intamplat,acum sunt foarte suparat...in priviinta aceasta!Oricum multumesc de sfaturi si multumesc anticipat!

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2010, 19:56 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
O sa postez si niste poze cu y-ul fara tips--> http://img94.yfrog.com/i/dsc02088o.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2010, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
wtf man, pune ceva mai mare!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2010, 22:39 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
da frate e doar teava de inox momentan am precizat,nu stric eu frumusete de masina cu astea;) urmeaza niste tips-uri de 76-80 cam asa

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2010, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
totusi, parca si diametrul tevii pare cam mic, si parca ai decupat prea mult din bara in partea dreapta.

mai bine apelai la variant taiat mai putin, si apoi incalzit etc...

sa speram sa o sa iasa ok

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2010, 01:42 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
e teava de 50 si nu e decupat era capacu si ti se pare ca e mai mult ptr ca in stanga are o protectie care o sa o taie cand o sa imi puna tips-ul.dA o sa fie ok sper

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2010, 23:13 
Offline

Joined: 24 Jul 2009, 14:46
Posts: 92
Location: Ploiesti
Legat de soft,turbine etc are cineva idee daca se potriveste turbina de 1.9 16 v 150 cp pe 1.9 jtdm 88 de kw 120 cp???ptr ca maine vreau sa schimb turbina si ma gandeam sa inlocuiesc cu una mai mare dar am auzit ca sunt probleme cu galeria ca nu intra la gauri...putin ajutor nu ar strica.multumesc anticipat

P.S Postez si aici ca am nevoie de un raspuns.Scz daca deranjez pe cineva

_________________
Qui n'a jamais conduit une Alfa,n'a jamais conduit une voiture!


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2010, 00:43 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Ti-am scris mai sus ca e aceeasi turbina, Garrett GT1749. Da poti sa mai intrebi daca simti nevoie de mai multe confirmari :wink:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]