It is currently 07 Jun 2024, 20:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
1. Turbomecanica vinde nu numai in US, ci si in Europa, la VAG si altii. O sa vb. sa vad ce se poate face, dar trebuie sa stii exact ce vrei, ca nu poate sa-mi ofere catalog cu specs ;)
2. Evacuare schimbata si gata 50CP ? In ce film SF ?
3. Succes mult, oricum.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Alexx Quote:
Ma speriati serios acuma. Nu stiu ce sa zic. Tipul care va crea crea efectiv chipul il cheama Rabane daca nu ma insel si este de la tuningchip. Prietenul meu este un colaborator de-al lui pe regiunea Oltenia.
Nimeni nu vrea sa te sperie, doar am incercat sa-ti deschid un pic ochii. Adica ai o frumusete de Alfa, ai componente de calitate pe ea de la Novitec (firma serioasa de tuning cu traditie) si acum vrei sa-i faci un tuning extrem de delicat (si nerecomandat) la o firma de care eu personal nici nu am auzit si care se pare ca nu are nici macar un Dyno, deci implicit castigul pe care il promit ei nu poate fi demonstrat. Asta ca sa nu mai spun de aparatura care trebuie sa monitorizeze atent motorul in regim de sarcina maxima ca sa se asigure ca totul este OK.

Adevarul este ca de ceva vreme au aparut o multime de firme de chiptuning 'care mai de care' ce promit multi cai (doar nu-i doare gura si nu poate sa-ti demontreze neavand dyno) iar atelierul de tuning este in parcarea din fata blocului. Problema este ca daca iti nenorocesti masina (si din pacate am auzit de asemenea cazuri) cel care suporta cheltuiala esti tu.

Asa ca eu unul m-as mai gandi.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Astia au sediu, dar tot degeaba, firma lui peste care are ca scule doar surubelnitze, pantenti, un laptop, mufe/cabluri si software.
Ca fapt divers, am vb. acum ceva vreme cu Rabbane asta, si el promite multe, afirma cu tarie si mai multe, dar apoi pus in fata faptului o da cotita. Sincer, ca chiptuner mare maestru cum se autodeclara, ar trebui sa stie cum se reseteaza parametrii de autolearn la un sistem de injectie, dar el nu stie, a aflat de curind dupa ce s-a contrazis cu mine ca nu se poate.


Last edited by Alexandrus on 19 Aug 2006, 20:20, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Beton :D

P.S. Alexandrus, aduc eu laptop-uri, adu tu niste mufe si cabluri, Alex Mirica aduce niste scule, sediul il fixam intr-o parcare de supermarket si promitem cu 50% mai multa putere decat orice 'chiptuningar' de pe piata. O sa mearga biznizu' ca pe roate :lol:

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:31 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Si fixam si preturi de 100E ca sa rupem concurenta :)
In alta ordine de idei ALexandrus, ma bagi la banuieili cu Rabanne asta :(, nu stiu unde sa imi fac remapul atunci cand voi avea bani...
Sa fac la cei care fac cu softuri de la TCM? Sau ce imi recomandati? :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sincer, nu ma pricep deloc, eu unul mi-as face soft personalizat pe undeva prin Italia sau Germania, nu la noi.

PS. Mufe si cabluri cumpar de pe net, ne-am scos :) Am si laptop, soft tot de pe net luam, avem firma :))


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
:lol: :lol: atunci pot sa fiu eu primul vostru client ?!?! ... Eu ma bag cu spalatorie de masini cu garantie 48h impotriva ploii :P

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:55 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Este exclusa varianta cu strainatatea. Va trebui sa il fac la noi...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 21:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Atunci, sincer sa fiu, nu prea ai de unde alege. Daca vrei soft personalizat, exista doar 2-3 la noi care fac, daca vrei soft generic "importat", sunt o carutza de asa zisi tuneri care te pot servi.

Alexx, vezi ca din 2007 o sa fie cam greu cu spalatoriile ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Scule de chiptuning am, surubelnite am, patent am, software am. Si ghici de ce nu ma ocup de chiptuning?

Ahem. Daca vreti un chiptuning serios, vorbiti cu mine si va trimit io unde stiu ca e safe.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 02:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dar laptop ai ? De aia nu iti deschizi firma de chiptuning, pun pariu. Lasa ca te imprumut eu un laptop, facem 25% eu si 75% tu profitul :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ei, vi si tu acuma! Am si laptop, chiar doua! :P
Nu conteaza. Haideti sa nu stricam topicul aiurea. Ideea e ca io nu vreau sa fac chiptuning fara dyno, fara cunostinte perfecte in ale motoarelor (cursuri de specialitate), etc. Din astia sunt multi, numai io cunosc peste 20 persoane!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Lasand la o parte intreg sirul de mistouri facute pe marginea subiectului, eu zic ca aicu a pus punctul pe I:
aiculedtzu Quote:
Adica ai o frumusete de Alfa, ai componente de calitate pe ea de la Novitec (firma serioasa de tuning cu traditie) si acum vrei sa-i faci un tuning extrem de delicat (si nerecomandat) la o firma de care eu personal nici nu am auzit si care se pare ca nu are nici macar un Dyno
Daca va plictisiti vreodata teribil de tare cititi un pic topicurile legate de remap de pe "patru-tiuning", sa vedeti acolo cum Rabane Ceky (DimSport) si multe alte nume din "industrie" isi scot ochii si nenorocesc masini.. Toti promit castiguri fantastice de putere, in realitate eu ma indoiesc teribil ca numai dintr-un laptop poti castiga +50% putere&cuplu, si mai ales sa afirmi ca motorul ala mai este si safe.. Alexx, eu zic sa te gandesti de 2 ori inainte sa faci ceva de genul, eu nu ma gandesc decat ca ,vb lui aicu, ai componente Novitec in masina, ai deja montat intreg kitul disponibil, nu cred ca poti gasi ceva mai eficient decat atat la un stage 1..

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Ufff..... stiu ca aveti dreptate, dar nah... tocmai de asta v-am spus si voua pe forum ca sa va dati cu parerea si sa ma sfatuiti putin. mai vedem... ceva adevar tot e pe acolo cu senzorii de poluarea masii.....

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca citesti tot ce scrie pe 4Tuning.....nici daca nu te pricepi DELOC la masini si tot suna aberant ce scriu copii aia pe acolo. De altfel, te uiti la virsta lor si iti dai seama ca abereaza la greu, pusti de 16-18 ani care se sparg in figuri pe forum si cam atit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2006, 17:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Sunt pe punctul de a cosmetiza putin lookul exterior al masinii, si cum kiturile aftermarket pt 147 lasa majoritatea de dorit, am de ales intre 2 variante: GT look si GTA look.
Ambele imi plac, insa mi-e teama de urmatoarele lucruri:
- in cazul lookului GT, mi-e teama sa nu "corcesc" masina, asa cum Alexx mi-a atras atentia duminica la Wave Show. nu as vrea in nici un caz sa ajung subiect de discutie la sectiunea kitch tuning :)
- in cazul lookului GTA, ma gandesc ca am doar 105cp, si as face masina sa arate mult prea agresiv pt ceea ce poate sa ofere pe sosea..sa fim seriosi, o sa iasa Loganurile de 16v, ar fi nasol sa alerge de la egal la egal cu un "GTA" :)

Iata cele 2 kituri pe masina, astept pareri..


Attachments:
GT-body.jpg
GT-body.jpg [ 51.68 KiB | Viewed 1839 times ]
GTA-body.jpg
GTA-body.jpg [ 43.54 KiB | Viewed 1839 times ]

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2006, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Imi plac amandoua dar cred ca ai dreptate in privinta GTA look. GT look e chiar dragut si nu e corcitura, nu dupa parerea mea.

Cat costa un bodykit? E facut din plastic sau fibra? Pt 156 nu au nimic? :D

Edit: am gasit aici o alfa 147 cu un bodykit lucrat tot de Helvetia, foarte agresiv, care mie imi place la nebunie
Enjoy ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2006, 21:12 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
ALX, man, ambele variante sunt nice, dar parca fiecareau cate ceva exagerat..nu stiu...GT look e marfa, dar ii strici identitatea de 147 :), la GTA look nu imi place gratarul ala din spate :)....
Ce imi place insa, si pentru ca este mai finut, este Kit-ul de la MS Design...
La GTA mai imi plae eleronul...la ala ma gandeam si eu sincer...
Sa inteleg ca nu mai vinzi masina? :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2006, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Alex_Alfa Quote:
Edit: am gasit aici o alfa 147 cu un bodykit lucrat tot de Helvetia, foarte agresiv, care mie imi place la nebunie
Enjoy ;)
bara spate e Cadamuro, bara fata e GTA Evoluzione, pragurile sunt de la kitul GT (nu sunt neaparat de GT..) Per total nu ma entuziasmeaza foarte tare, cu atat mai mult cu cat eu vreau ceva finuts..
Kitul MS Design este.. interesant, finuts, dar sincer nu se evidentiaza cu nimic..
Still thinking.. :?

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2006, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Mda, vorba ta : decat sa ai o masina care arata fioros de puternica si sa mearga ca un Logan 16v, mai bine nu.

Iar de banii dati pe spoilere mai bine ii pui:

- amortizoare + arcuri sport (exista kit weitec pe la 500 euro). Iti lasa masina mai jos cu 40 mm, va sta mult mai bine pe drum si va arata mai fioros mai ales ca ai jante de 17"
- BMC CDA - aprox 250 euro
- Toba sport - de vrei carbon te rezolv eu pana in 200e
- Unichip - 375 USD

Masina va merge mai tare ca un 1.6 cu variator, si daca te enervezi poti sa-i pui NOS controlat de unichip pentru aproximativ 700 euro care iti va da extra 50 CP ;)

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2006, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
i wish things were that simple.. ai pm.

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2006, 00:12 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
ontopic....... in curand voi demara un proiect la care voi avea nevoie de ajutorul vostru,mirica , ege ,wollf , alfa 33 stiu cam despre ce este vorba si m au anuntat deja de aportul moral si fizic.
incep prin a va spune ca datorita unui prieten mi am indeplinit un vis, am un Q4 :twisted:
acum vor urma niste reparatii cat si imbunatatiri pe o perioada destul de lunga,cam in primavara sper sa fie gata.
ideea este urmatoarea : voi avea la dispozitie 2 Q4 ,cea a lui Wollf si inca una lovita destul de rau dar la care functioneaza motorul,cutia,grupuri...
astept idei de la voi....
de mentionat ca Q ul de la wollf este modificat,chiar il rog sa posteze detalii tehnice exacte :wink:

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2006, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1981
Location: Bucuresti
La mecanica si alte chestii te ajut cu placere.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject: Planuri de viitor
PostPosted: 30 Nov 2006, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
Pai e destul de simplu. Turbina este Garrett T3/T4 hybrid. Adica are flanse de prindere si melc fierbinte T3 si cartusul si paletii+ax T4. Suficienta pana la 600 CP. Nu face motorul fata la cat stie ea. In traducere libera , asta inseamna, ca m-am lacomit la o turbina prea mare sau mai precis am incercat sa scot din 4 cilindri gaze ca din 6cilindri. Nu prea se poate. Rezolvarea este un restrictor de grupa H de 32.
Wastegate-ul sau actuatorul este un Dialcap de 35mm cu setare la 7psi sau 0.38 bar. INSUFCIENT!!!!. Trebuie setat la minim 1.4 bari. As mai putea eu povesti , dar mi- f lene sa mai scriu.

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2006, 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
puturosule :lol:
gabi,pot sa te ajut la suruburi,saibe, piulite,sau cu barosul pentru cea lovita :D

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]