It is currently 06 Jun 2024, 13:21

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 07 Jan 2012, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7058
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
In cazul schimbarii motorului de 1.6 eco cu unul de 2.0 ts , se poate folosii acceiasi cutie de viteze sau trebuie schimbata si aceasta ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2012, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
S-au luat in calcul aspectele economice pentru ca ideea de baza de la care pornesti este ca nu iti permiti sa platesti taxele unui GTA in Ro sau It , corect ?
Daca vrei neaparat sigur ca se poate face dar pur si simplu nu merita !
Iti spun si o alta varianta pe care poate nu ai luat-o in calcul :
Sa presupunem ca mergi linistit pe strada dupa ce ai asteptat cativa ani si ti-ai gasit masina portivita sa faci treaba asta , ai muncit cateva luni bune demontand si montand/modificand piesele dorite si Doamne fereste - POC , vine unu gramada peste tine si-ti face masina kkt .... ce faci ?
cine iti va plati tie vreodata ce ai pus tu pe masina ? vei primi cateva sute , eventual mii < pana in 2000 euro > pentru reparatie sau dauna totala !
Iti spun cu parere de rau , nu este tara , momentul sa faci astfel de lucruri si din ce vom avansa catre viitor va fi din ce in ce mai putin rentabil din toate punctele de vedere sa faci asa ceva .
De banii pe care vrei sa- i investeti chiar si pe termen lung merita sa iti cumperi o masina asa cum a venit ea din fabrica , modificarile pe instalatia electrica a unei masini sunt distrugatoare pentru sistemul tau nervos si al banilor tai evident , modificarile mecanice - suporti, tampoane, conducte , etc iti pot pune chiar viata in pericol < si pe a altora > pentru ca nu vei avea niciodata la dispozitie o alta pista de testare decat un drum public :?:
Imi pare rau ca toata lumea te da inapoi , nu o facem din invidie sau rautate ci pentru ca ne esti coleg si asta este ceea ce simtim sa spunem ...
Bafta oricum cu ce iti propui !

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2012, 20:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
CristianMiu Quote:
In cazul schimbarii motorului de 1.6 eco cu unul de 2.0 ts , se poate folosii acceiasi cutie de viteze sau trebuie schimbata si aceasta ?
Daca vrei sa fie mai sprintena masina lasi cutia de 1.6 cu mentiunea ca la treapta finala nu vei mai vedea niciodata viteza maxim contructiva a 2.0 ts ului , fiabilitatea pe termen lung a cutiei cat si a planetarelor , ambreiaj de asemenea ar putea scadea simtitor !
Avem ceva colegi care merg/mergeau cu astfel de modificare , poate iti dau ei un feedback mai amanuntit .

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2012, 04:10 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
gabrieldima Quote:
S-au luat in calcul aspectele economice pentru ca ideea de baza de la care pornesti este ca nu iti permiti sa platesti taxele unui GTA in Ro sau It , corect ?
Nu. Ideea nu era ca nu mi-as fi permis ci ca practic trebuie sa fiu idiot sa platesc banii respectivi, mai ales pentru un motor cu multe mii de cc si cu puterea un pic mai mare decat a unui motor de aproape doua ori mai mic, actual. Sa nu mai vorbim de trend-ul pe care se merge cam in toata lumea civilizata, si anume acela de a descuraja vinderea si folosirea unor motoare mari si gurmande, prin impunerea de taxe tot mai mari. Degeaba vreau eu GTA-ul ca masina de colectie/moft, daca ajung in viitorul apropiat (dat fiind taxele in crestere) sa-l replatesc anual. E stupid.
gabrieldima Quote:
Daca vrei neaparat sigur ca se poate face dar pur si simplu nu merita !
Din nou ajungem la aceeasi discutie. Parca ne invartim in cerc.
gabrieldima Quote:
Iti spun si o alta varianta pe care poate nu ai luat-o in calcul :
Sa presupunem ca mergi linistit pe strada dupa ce ai asteptat cativa ani si ti-ai gasit masina portivita sa faci treaba asta , ai muncit cateva luni bune demontand si montand/modificand piesele dorite si Doamne fereste - POC , vine unu gramada peste tine si-ti face masina kkt .... ce faci ?
cine iti va plati tie vreodata ce ai pus tu pe masina ? vei primi cateva sute , eventual mii < pana in 2000 euro > pentru reparatie sau dauna totala !
As documenta in cel mai mic detaliu acea modificare, astfel incat sa o pot reface cu usurinta. Asta nu ar fi o problema. Legat de eventuala dauna, exista CASCO, iar asigurarea din Italia nu este asigurarea din Romania. Vorbim de mii de euro versus cel mult sute de euro. Nici aici nu vad o problema. Nu pot merge pe principiul "nu ma urc masina, ca sigur voi avea un accident".
gabrieldima Quote:
Iti spun cu parere de rau , nu este tara , momentul sa faci astfel de lucruri si din ce vom avansa catre viitor va fi din ce in ce mai putin rentabil din toate punctele de vedere sa faci asa ceva.
Pasiunea pentru o marca sau model sau orice altceva nu are legatura cu rentabilitatea. Avem colegi pe forum care au restaurat masini extraordinare si cred ca la preturi daca nu mai mari, foarte apropiate de cele mentionate initial de mine.
gabrieldima Quote:
De banii pe care vrei sa- i investeti chiar si pe termen lung merita sa iti cumperi o masina asa cum a venit ea din fabrica , modificarile pe instalatia electrica a unei masini sunt distrugatoare pentru sistemul tau nervos si al banilor tai evident , modificarile mecanice - suporti, tampoane, conducte , etc iti pot pune chiar viata in pericol < si pe a altora > pentru ca nu vei avea niciodata la dispozitie o alta pista de testare decat un drum public :?:
Imi pare rau ca toata lumea te da inapoi , nu o facem din invidie sau rautate ci pentru ca ne esti coleg si asta este ceea ce simtim sa spunem ...
Bafta oricum cu ce iti propui !
Stii cum e....nu e ca si cum pui motor de Ferrari pe Trabant. Baza de la care se pleaca este una cel putin decenta. In cel mai rau caz, se ia o Giulieta cu TBI-ul pe ea (una inundata probabil ca ar fi perfecta...nu-i asa Quasar? :twisted:) si se transfera tot pe body-ul de 147GTA: motor, cutie, electrica, tot. Ulterior se face fine tuning la toti parametrii. Ar fi o chestie colosala. Se poate dezvolta si un business din asta.


LE: Motor cu 8000 Km si 1 an garantie la 2450 euro http://www.ebay.de/itm/Motor-Alfa-Romeo ... 2a17af3146" onclick="window.open(this.href);return false; :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2012, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Nu vreau sa fiu rau dar nu mai inteleg rostul topicului din moment ce tu esti foarte pornit sa pui acel motor. Clar poti pune si motor de avion pe 147, cu multi bani si multa inginerie.
Astept topicul de prezentare cu modificarile facute si, bineinteles, impresii. Bafta!

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2012, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eu iti recomand sa stai 2-3 zile intr-un service sa intelegi si tu ce implica niste chestii de baza, apoi sa te gandesti la proiecte.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2012, 02:44 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Andrei, rostul topicului era acela de a avea o discutie cat mai constructiva pe aceasta tema. In niciun caz, rostul topicului nu era rentabilitatea lucrarii. Din moment ce suntem pe un forum Alfa Romeo, m-am gandit ca sunt si persoane care cunosc masinile astea mai in detaliu, tehnic vorbind.

Tzzivii, am stat si mai mult de 2 zile in service. Sunt de profesie inginer. Nu sunt nici agent de vanzari si nici operator call-center.

Consider acest subiect inchis. Poate am supraestimat un pic capacitatea comunitatii in ceea ce priveste discutarea unor astfel de lucruri.

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 14:20 
Offline

Joined: 19 Jul 2009, 20:15
Posts: 175
Location: Bucuresti
just my 2 cents. tot timpul m-am uitat la kitul de la autodelta cu o turbina si niste modificari pentru motorul de 1.6

198 bhp @ 6,200 rpm, 205 lb ft @ 4,000 rpm, 0-100 in 6.7sec. Asa ceva mi se pare suficient de distractiv, nu ingreuneaza botul masinii cum il face un motor de 2.0 sau 3.2, si nu cred ca trebuie sa schimbi seria motorului, sau sa povestesti firmei de asigurari ca nu mai ai 100, ci 200 de cai. Poate sunt doar vise, caci pe siteul lor preturile erau destul de restrictive.


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 16:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Nu ma mai obosesc sa-ti expun si eu aceleasi argumente rationale ca cei de mai sus, fiecare cu stolul lui..
Strict la subiect:
- JTS pe 147 n-are nici un sens, prea multa bataie de cap pentru 16cp in plus si un motor care deseori creaza probleme (vezi Seth, MrHollow..)
- ceva mai multa logica are un 2.4 20v de 56 pe un 147 JTD. Cu niste minime modificari sari de 200cp, cu putin mai multa munca te poti apropia chiar de performantele unui GTA. Va fi insa doar o masina (destul de) rapida si cam atat, ca nu poti numi un diesel sport in adevaratul sens al cuvantului, in schimb iti va consuma mai mult decat decent. Vei avea ceva dificultati cu montarea cutiei de viteze (de provenienta GM) si daca o vei folosi strict ca masina de fun si de dat in gusa vei avea vesnic probleme cu planetarele.
- TBi pe 47/56 este din start mult prea complicat ca sa merite (orice: timp, bani, batai de cap..) plus ca nu-i neaparat un motor fun to drive, este excelent pentru day to day use, foarte elastic, asemanator cu un diesel modern in exploatare (trage de jos din orice treapta, dar se cam inmoaie sus, n-o sa-l duci prea des nici macar in 6000rpm ca nu ai de ce!); in schimb, poti oricand sa construiesti un 2.0T cu care iarasi poti atinge performantele GTAului. Autodelta se lauda cu 230cp la un boost de 0.7 si 0-100 in 6.2s, si asta fara sa umbli la internele motorului..

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 17:04 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu mai spunem ca Autodelta declara ca pentru 2.0 TS pe 156 => 0-100 in 5.8 sec 8) , adica si mai bine. Iar asta este una din modificarile ce merita facute daca se vrea tunare.


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
si autodelta nu mai exista..so..

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 17:58 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Cum adica??


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cred ca se refera ca optiune pt JTS/TS.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Autodelta este in lichidare.

http://en.wikipedia.org/wiki/Autodelta_%28UK%29

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 18:18 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cam bizar, dat fiind faptul ca saptamana trecuta am fost in contact cu ei pentru un reper. cam mult din februarie 2011.

LE: vad ca nu numai pe wikipedia se spune asta, deci pare sa fie adevarat.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2012, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Autodelta era doar un exemplu, ca doar nu se ducea la Londra pentru fitting. Ideea este ca se poate :wink:

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2012, 00:15 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai de ce sa se duca la Londra ? Au (aveau..?) reprezentante/ateliere mult mai aproape: Germania, Olanda, Grecia, Elvetia, Franta..
Oricum, proasta veste...desi cineva de pe alfaowner spunea ca a mai comandat si primit produsul (altii insa sunau si erau taraganati...). Pacat oricum..


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]