It is currently 23 May 2024, 17:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 13 Next
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2010, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Predo, cu tot respectul pe care ti-l port iti spun amical ca bati campii si vbesti in necunostinta de cauza :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4239
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
ALXege Quote:
Predo, cu tot respectul pe care ti-l port iti spun amical ca bati campii si vbesti in necunostinta de cauza :lol:
:goodpost:

Ca sa nu o mai lungim, sa vina cel care a avut parte de soft intr-adevar custom si sa spuna ca a fost exact asa cum si-a dorit, facut dupa indicatiile personale si ajustat in functie de cerintele de dupa diversele run-uri cu masina pe autostrada.Iti spun eu, nu exista.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Last edited by georgeg on 28 Oct 2010, 15:15, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
bah, se poate, nu zic nu. nu cunosc chiar toate amanuntele, si de aceea s-ar putea sa vad realitatea distosionata. dar din cate cunosc, asa se vede treaba.
acum am nevoie de noi informatii pentru a ajusta perceptia.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Pedro, cred ca ai ratat un post de mai sus unde scrie negru (si rosu) pe alb ce si cum...


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
sau titulul topicului :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
OK. ma opresc aici sa nu degeneram prea tare.

@toshy: am vazut postul. oricum ai postat inaintea mea, dar am bagat si un LE dupa ce am citit.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
o sa spun ce e pe buzele multora, dar nu au curaj s-o spuna public, dar sunt lucruri cat se poate de adevarate.

Gus este una dintre cele mai scarboase persoane pe care le-am vazut in viata mea. este scarbos prin modul lui arogant prin care m-a tratat pe mine, clientul sau. si nu am fost singurul care a avut parte de aroganta si misto in barba. Addie era super ok, imi pare rau ca nu mi-am dat seama de la inceput cu cine trebuia sa vorbesc.

celebra faza cu "take it or leave it" mi-a trantit-o in momentul in care m-am dus la el si i-am spus ca nu imi place cum trage la turatii joase... pai scuza-ma frate, in momentul in care cineva iti tranteste o chestie din asta, ce poti sa mai zici? e adevarat ca dupa s-a intors si a incercat sa-mi explice ce si cum, dar tardiv, si mi-a dat niste explicatii care oricum nu tin in nici o dimensiune si in nici o logica - seth, stiu ca o sa sari aici si o sa-mi spuna ca asa e cum a zis el, dar crede-ma nu suntem toti prosti, fara pic habar de mecanica si Gus nu a inventat ECU-urile pentru masini.

mai mult, modul in care raspunde in momenul in care aparea o problema m-a lasat siderat, si nu numai pe mine. raspunsul pe care invariabil il dadea la orice eroare aparuta era the terbo sticks. dupa ce am vazut asta de cateva ori, am ajuns sa invat pe de rost poezia cu the terbo sticks si stiu ca nu am fost singurul pentru ca deja incepusem sa punem pariuri despre urmatorul raspuns pe care il va da. trebuie sa recunosc ca aia cu "debitmetrul e defect" dupa o eroare de overboost mi-a zguduit putin universul - seth stiu ca iar o sa sari aici.

din pacate am avut o mica problema cu masina dupa remap si i-am scris un mesaj in care ii descriam simptomele iar raspunsul lui a fost ceva de genul "nu e de la remap" - imi pare rau ca forumul alfaowner are limita de mesaje si nu il mai am salvat... pai da-o in spanac, dupa ce ii spui clar omului ca iti pui nadejdea in el sa te ajute cu informatii daca ceva nu merge bine si ii mai si platesti 400 de lire pe o harta generica pusa in 15 minute, nu meriti si tu macar un raspuns cu o idee in locul unui "marÅŸ de aici"?
si georgeg a patit ceva neplacut, legat de dpf, si din cate stiu a avut parte cam de acelasi tip de raspunsuri in sictir. si aici e funny pentru ca amandoi avem aceeasi harta generica pe care gus a "refuzat" cu take it or leave it sa mi-o modifice un pic, motivand ca, dupa multe teste el a ajuns la valorile astea care sunt safe pentru dpf si daca le-ar modifica as avea probleme cu dpf-ul... oh, the irony...

referitor la partea strict tehnica... si aici ar fi multe de spus, dar pana nu o sa am dovezi clare nu vreau sa ma incred in zvonuri si ma limitez doar in a remarca nenumaratele erori de overboost, overfueling-ul evident ce reiese din consumul marit (cam 3l/100km in cazul meu) si cele cateva rateuri mai "speciale" cum ar fi galeria de evacuare plina de fum alb sau norii de fum negru care pun serios in pericol traficul ;)

imi pare rau ca m-am dus la pomul laudat si mi-am dat si girul, impreuna cu altii (care cred ca ar face bine sa iasa si ei in fata sa-si spuna povestea), dar... socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si toata povestea asta a fost o ilustratie perfecta.
partea interesanta e ca in UK, el nu-si permite sa faca asa ceva. toata lumea e fericita, modificarile se fac pe dyno si nu cred ca-si permite sa ia pe nimeni la misto sau sa fie arogant cu ei. stiu toate astea pentru ca am vorbit foarte mult cu James (jbsmith) cel care detine masina pe care au fost facute testele si a fost dezvoltata celebra harta generica, si chiar el mi-a spus ca fara dyno si fine tuning sunt bani aruncati pe fereastra.

imi pare rau ca seth s-a anturat cu Gus si acum el ia toate capacele in locul lui, pentru ca, trecad peste naivitatea inerenta tineratii, seth promite si e un baiat de treaba.
dar chiar si el are o vina... defapt doua... prima ar fi ca nu ne-a negociat niste preturi mai bune sub forma de group buy - aici e si orgoliul meu care se simte un pic lezat de harta aia generica, si a doua e ca i-am cerut harta originala de foarte mult timp (cred ca se fac imediat doua luni) si inca n-am primit decat amanari si raspunsuri vagi ceea ce ma face sa cred ca harta aia pur si simplu nu mai exista. profesionistii lucreaza cu backup-uri...

concluzia mea: din punct de vedere tehnic i-as da un 6/10, dar din cauza atitudinii si a suportului "post-vanzare" nu recomand decat celor carora le place sa dea multi bani ca sa se simta fraieriti si sa fie tratati ca ultimele lachite, dar cu zambetul pe buze.

the terbo sticks, FTW!

sper ca ce am scris mai sus sa fie coerent, dar de fiecare data cand ma gandesc la ce teapa am luat, ma enervez si nu mai gandesc cum trebuie


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
:lol: deci acum incep sa se vada efectele lucraturii "expertului" englez.. Si mie imi e ciuda ca v-a taxat pe cei care v-ati facut softurile la el cu suma aia "modica".. Pe de alta parte ma bucur ca nu m-am inselat gandindu-ma ca proiectantii motoarelor au gandit acele motoare lasand anumite marje de toleranta, si se pare ca nu degeaba au fost ele lasate asa.


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 19:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Oricum..interesante lucruri ies cateodata (rar ce-i drept..) la iveala pe forumul asta. Daca lucrurile acestea sunt asa cum sunt prezentate, este pacat de banii dati (care sunt multi...), probleme cu softul puteati sa aveti si pe bani mai putini cred :lol:. Totusi este stiut ca orice remap prezinta un risc. Poate insa sunt si oameni mai norocosi/multumiti, care nu au probleme cu softul...?


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Play nice! Am facut curat.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 22:07 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
wow!

ce s-a "animat" acest topic! lipsesc si eu 2 zile si cand revin.... 2 pagini de postari.
desi de obicei sunt mai "tacut" de asta data simt nevoia sa-mi dau si eu cu parerea.

deci...

- fac si eu parte din primul lot de masini lucrat de Gus & Adie (am parcurs 28.000 km de atunci!) si pot sa spun ca nu am ce sa reprosez softului. fac parte, dupa cum zice Tupac, din categoria celor multumiti/neghinionisti (scuze Tupac dar imi place mai mult idea ca nu am avut "ghinion" decat ca am avut "noroc"), categorie care dupa parerea mea e mai numeroasa decat pare.

- nu stiu de unde vehiculati sumele astea de 700 de lire + taxe din cate tin minte operatiunea a costat undeva intre 400 si 500 de euro.
-[quote="georgeg"]
Ca sa nu o mai lungim, sa vina cel care a avut parte de soft intr-adevar custom si sa spuna ca a fost exact asa cum si-a dorit, facut dupa indicatiile personale si ajustat in functie de cerintele de dupa diversele run-uri cu masina pe autostrada.Iti spun eu, nu exista.[/quote]
ai dreptate george nu exista asa ceva, cel putin nu la acest pret.

- masina mea consuma mai putin decat inainte atat pe computerul de bord cat si daca fac un calcul plin/plin (trebuie totusi sa recunosc ca la bord de regula imi indica cu ~0,5 l/100 km mai putin decat realul).
in alta ordine de idei ar trebui sa fim realisti si sa recunoastem ca acei cai in plus trebuie sa vina de undeva si cel mai la indemana/logic e sa vina din consum. parerea mea e ca e dovada de naivitate sa te astepti ca dupa resoftare sa ai 50 cp in plus (pe care sa-i folosesti!) si sa consumi mai putin. e oarecum impotriva legilor fizicii.

- masina mea nu scoate fum (@toshy poate ai o alta problema sau poate ai avut ghinion!). finalurile de la evacuare sunt aproape la fel de curate ca la inceput!

- am fost la ITP acum ~ 2 luni (am scris la vremea respectiva) si, desi aveam unele emotii cu privire la noxe (ceva experiente negative cu meganul anterior dupa un tuning facut in Franta), rezultatele au fost peste asteptari. cica eram la limita euro 5. nu prea stiu ce inseamna dar oamenii de la ITP pareau incantati de nivelul de CO2 si al oxidului de azot parca? m-au intrebat chiar tipul de motorina utilizat.

- @toshy din cate tin minte tu ai fost nemultumit de la bun inceput. poate trebuia sa mergi pe instinct si sa renunti din start sau poate ai avut ghinion.

in concluzie: nu stiu ce asteptati voi de la un tunning. eu nu vroiam nici 250km/h, nici consum mai mic, vroiam doar ca masina sa ma ajute mai mult la depasiri (si o face!) sa raspunda mai prompt (iarasi nu pot sa ma plang!) si sa fac toate astea fara sa lase un nor de fum in urma (iarasi nu pot sa ma plang!). prin urmare sunt multumit.

poate ca unii ati avut asteptari prea mari (poate nerealiste!) sau daca poate ca pur si simplu ati avut ghinion!


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
ahara Quote:
in alta ordine de idei ar trebui sa fim realisti si sa recunoastem ca acei cai in plus trebuie sa vina de undeva si cel mai la indemana/logic e sa vina din consum. parerea mea e ca e dovada de naivitate sa te astepti ca dupa resoftare sa ai 50 cp in plus (pe care sa-i folosesti!) si sa consumi mai putin. e oarecum impotriva legilor fizicii.
Tin sa te contrazic aici, se poate obtine mai multa putere, la un consum mai scazut.
Simplu, daca un remap e bine facut, eficienta motorului creste, necesarul de combustibil pentru a genera aceeasi putere fata de non-remap scade!
Probat de mine, si de altii!
Un consum mai crescut dupa remap poate avea doua cauze: remap prost sau talpa grea. Atat.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 22:20 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
@alexmirica: e posibil nu zic nu! doar putin probabil. si atunci cand vrem putere in plus nu cred ca ar trebui sa ne uitam neaparat la consum (desi ar tb sa tinem cont de el).
hai sa fim seriosi: daca am fi vrut un super consum nu ne luam aceasta masina (am un Doblo 1.2 jtdm la munca care consuma 4.2 litri/100 km in Bucuresti!)

altfel as fi curios de impresiile lui Alexx. el a eliminat si DPF-ul. cum sta cu fumul? cu consumul? mai are ambreiaj? cutie de viteze?
m-am uitat pe topicul lui din "garajul alfaclub" si am vazut doar ca are fete frumoase pe capota! oare sunt tot efecte negative de la remap? daca da vreau si io! :D :D :D :D :D :D


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2010, 07:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
sa clarific niste chestii ca m-am saturat de telenovele si de discutii pe la spate in grupulete. ar fi foarte fain daca cei care au ceva de spus (inclusiv seth care evident crede ca eu distorsionez si zic neadevaruri) sa o faca.

eu nu m-am plans de soft, ca nu ar merge, sau ca e prost. de mers a mers (nu cum as fi vrut eu, ce-i drept) si nu am capacitatea si nivelul tehnic sa-i pot pune o eticheta.
m-am reuzumat in a sta pe margine si a trece in revista "problemele" sau lucrurile ciudate pe care le-am vazut la altii.
ba chiar si am trecut si eu ITP-ul, dar asta nu a fost niciodata o problema... scrie pe site la ei ca trece MOT-ul care e mult mai strict si nu vad de ce ar trebui sa vad o chestie de care am fost asigurat la inceput, drept un avantaj si sa le zic tuturor pe forum de asta.

eu sunt, mai bine zis am fost, nemultumit de atitudinea cu care am fost tratat atat si atunci cat si dupa... adica cum e spus mai sus..
"I would like a little bit of low end power, please"
"If you don't like it, take it or leave it"

ahara, problema pe care am avut-o eu cu fumul (sincer nu stiu de unde ai auzit tu despre ea), nu era de la harta, era de la MAP, dar mi s-a parut normal ca prima data sa-l intreb pe Gus ce ar putea sa fie - sper ca nu exista urma de indoiala ca raspunsul celor de la AI sau oricarui alt service ar fi fost "e de la remap", asa ca a trebuit sa apelez prima data la el.
si ce imi raspunde el?
"nu e de la ramap (si acum sictir fraierule)"...
nu a zis ce e in paranteze, dar asta a fost tonul mesajului...
daca e asa un mare specialist si a vazut atatea motoare, nu-l durea mana sa-mi zica sa verific MAP-ul, nu? dar el nu mi-a dat nici o solutie. e adevarat ca seth m-a ajutat atunci, dar nu el este cel care mi-a facut remap-ul.

si ca sa punem capac la toate aseara seth - dupa o telenovela in care eu sunt personajul negativ - seth a decis sa nu mai vorbeasca cu mine.

asta este, nu toata lumea trebuie sa te placa, e rateul meu pe plan social ca i-am tinut isonul si am incercat sa-l sprijin de fiecare data, dar partea nasoala e ca refuza sa ne dea (eu si georgeg) hartile originale inapoi pe CD/stick/etc.
singurul mod prin care am putea sa intram in posesia hartii originale e sa ne ducem sa ni le scrie pe masina si sa pierdem mirifica harta a lu' Gus... mi s-ar parea normal ca in momenul ala sa-mi dea banii inapoi si sa-mi plateasca si motorina pana la bucuresti - nu e vorba de bani aici, e vorba de principii.

ce s-o mai lungim atata, e parerea mea despre produsul pe care l-am cumparat si experienta pe care am avut-o.
nu as fi spus nimic daca as fi putut sa-mi recuperez backup-ul cu harta originala a masinii... chestie pe care si baietasii cu laptop care-si fac reclama prin flyere puse in parbriz o fac; iti dau un CD cu harta orginala sa-l ai acolo.

imi pare extrem de rau de Dragos - un baiat de care mie mi-a placut pentru ca l-am vazut cum pune suflet si isi doreste ca totul sa iasa bine, dar e muuult prea naiv si credul si Gus l-a jucat si pe el asa cum ne-a jucat si pe noi, iar acum el a iesit prost din toata afacerea.
imi pare rau si de mine ca am luat o teapa asa de mare, mai ales ca si eu am fost avocatul lu' Gus - cred ca e clar din al 2-lea post al topicului asta.

defapt... daca stau sa ma gandesc sunt un prost...
nu stiu de ce imi fac eu probleme si procese de constinta ca seth iese prost din chestia asta... eu i-am dat banii lu' Gus, nu am vazut nici o factura de la service-ul lu' Dragos si cred ca a fost destul de clar, inca de la inceput, ca singura legatura dintre cei doi e doar spatiul pe care l-a pus seth la dispozitie... si nu vad ca topicul asta sa fie la sectiunea publicitate.

LE: jesus... acum vad si eu ce greseli am facut. imi cer scuze de la toti grammar nazi, e din cauza oboselii ;)


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2010, 08:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4239
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Poate de aici a si pornit totul, cand Gus a fost intrebat daca ne pastreaza o copie a softului original pe care sa ne-o inmaneze apoi pe un suport magnetic sau mail, discutie avuta in garaj la dragos, el a raspuns clar si sigur pe el ca da, dupa care cand au aparut diverse intrebari legate de unele probleme cum ar fi suieratul turbinei mele care se accentueaza pe zi ce trece sau fumul lui toacse, cerand sfaturi de la gus si "permitandu-ne" sa il intrebam daca nu cumva are legatura cu softul, raspunsul sa vina ca un tunet, it's not the remap, check the car, the terbo sticks trageti concluzia cam cum ne-am simtit ca oameni care am fost sustinatorii lui poate cei mai aprigi si acum sa ne inecam cu propriile argumente.

S-a scris mult aici, si de bine si de rau, insa din pacate ultima impresie e cea care ramane si anume una nu foarte placuta.Atentie insa, desi e un biznis pe care dragos il are cu gus acum, nu trebuie invinuit dragos pentru nimic,decat poate pentru fanatismul si faptul ca e prea credul in ceea ce gus ii serveste ca fiind certitudine.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2010, 10:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
ahara Quote:
altfel as fi curios de impresiile lui Alexx. el a eliminat si DPF-ul. cum sta cu fumul? cu consumul? mai are ambreiaj? cutie de viteze?
m-am uitat pe topicul lui din "garajul alfaclub" si am vazut doar ca are fete frumoase pe capota! oare sunt tot efecte negative de la remap? daca da vreau si io! :D :D :D :D :D :D
Alexx sta, rade si se minuneaza de toate porcariile ce se scriu pe forum. Ahara, nici eu nu am avut ghinion, inca am toate vitezele, ambreajul e intreg, consumul a scazut mult, puterea a crescut, dupa peste 10.000km parcursi. Sunt convins ca se putea mai bine pe un dyno, pentru ca nu-i asa, tot timpul este loc de mai bine. Insa nu stiu ce asteptari aveati de la grandioasa suma de 400e, va invit sa mergeti la tunerii nostri seriosi, SuperChip/Revo sau SKN si o sa va pricopsiti cu un soft similar pus tot in 15min, o sa va coste cam 1000e, iarasi daca o sa veniti cu pretentii de dyno o sa se mai adauge ceva bani la suma asta.

Iarasi nu pot sa mai pricep un lucru. A venit englezul in tara, ne-a pus softul lui pe masina, ne-a lasat sa ne invartim o zi cu masinile pe autostrada, ne-a spus ca mai mult nu poate/nu vrea/nu se pricepe mai mult si apoi ne-a intrebat pe toti in parte daca ramane softul sau ni-l pune pe cel original inapoi pe masina, free-of-charge. Atunci dragilor era momentul sa refuzati. Plecati cu banii in buzunar acasa si nu mai existau discutiile astea.

Am cumparat un produs, vanzatorul ne-a lasat sa-l probam cateva ore si la sfarsitul zilei ne-a intrebat daca i-i cumparam produsul. Si tot noi am fost fraieriti sa scoatem banii in buzunar?

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2010, 20:02 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
pentru ca zilele urmatoarele am un drum de ~1.000 km de facut (prin tara) promit sa masor consumul pe sistemul plin/plin si sa-l compar cu cel furnizat de computerul de bord.
va tin la curent


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 09:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4239
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Intre timp am efectuat si eu un drum pana acasa in w/e si am zis sa verific consumul masinii.Dupa ce am alimentat pana in buza rezervorului am plecat la drum.
Datele problemei au stat cam asa: rulat pe a2 bucuresti-drajna cu viteza intre 140-160 km/h, drajna-harsova rulat maxim 130 in afara si 70-80 in localitati, iar de la harsova la tulcea 150-160 in afara si sub 100 in localitati....total 282 km, viteza medie 90 km/h.Am mers la pompa, am alimentat ochi cu....fix 29.77 litri.
Daca faceti un calcul iese 10.5% media fata de 9.0% cat arata computerul de bord.

L.E. Nu zic eu daca e mult sau nu, stiu doar clar ca pana sa fac softul consuma sensibil mai putin.Stiu ca nu poti avea si putere si consum mic insa e vorba de acelasi stil de mers, de croaziera daca vreti, nu stil smuls, de reisari sau alte specimene.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 09:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2929
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
Intre timp am efectuat si eu un drum pana acasa in w/e si am zis sa verific consumul masinii.Dupa ce am alimentat pana in buza rezervorului am plecat la drum.
Datele problemei au stat cam asa: rulat pe a2 bucuresti-drajna cu viteza intre 140-160 km/h, drajna-harsova rulat maxim 130 in afara si 70-80 in localitati, iar de la harsova la tulcea 150-160 in afara si sub 100 in localitati....total 282 km, viteza medie 90 km/h.Am mers la pompa, am alimentat ochi cu....fix 29.77 litri.
Daca faceti un calcul iese 10.5% media fata de 9.0% cat arata computerul de bord.
Temperatura atmosferica la prima alimentare si la realimentare? :wink:

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 09:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4239
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Fix aceeasi...e vorba de 3 ore trecute de la alimentare la realimentare.Si ca sa fiu concret, cam 14 grade.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
E cam mare consuul, mai ales pt un dieselache...


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Sincer si la mine, la Brera, mi se pare cam mare consumul, raportat la 1,9-le de pe 156. Dar, este vorba de un cilindru in plus, apoi greutatea mai mare cu 300 kg. Una peste alta, imi consuma 8 in afara. Sunt 2 litri in plus, fata de 1,9-le de pe 156. Ce-am mai observat pe fiatecuscan, la relanti, o diferenta la debitul de motorina la cilintrul 4, fata de restul. Adica, la celelalte am valori de -0,4, -0,6, iar la cilindrul 4 imi marcheaza valori de 1, 3 - 1,5. Insa, la acceleratie, incep sa se egalizeze valorile. Nu am pus testerul in mers, sa vad cum stau lucrurile. Dar m-ar interesa un remap, una peste alta, vazand diferenta la 156.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Nu stiu daca e o regula, dar am observat la foarte multe Alfe (cu sau fara chiptuning), o diferenta intre consumul real si cel afisat, de ~10%.
Cat despre consumul dupa resoftare, indiferent cine face softul, atunci cand se urmareste cresterea puterii si daca e facut bine, consumul este cel mult acelasi, sau scade la un stil de condus normal, si creste in regim de curse sau stil de condus foarte agresiv. Asta comparativ cu aceeasi situatie, cu soft stock.

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4239
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Exact asta am si facut, am mers in acelasi stil in care am mers si inainte de soft iar rezultatul a fost cel mentionat.
Cat despre consumul afisat si cel real, inainte de soft diferenta era 0.3-0.5 l/100km, acum a crescut, insa nu asta e problema, ci faptul ca nici mie nu mi se pare normal sa consume mai mult.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
faza cu consumul marit in aceleasi conditii pot sa o confirm si eu, cu atat mai mult ca am tinut evidenta consumului pe spritmonitor de cand am luat masina.

... si in contiunare seth refuza sa ne dea backup-urile de la hartile originale.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 13 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]