It is currently 20 Apr 2024, 17:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 115 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 24 Sep 2015, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7808
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Asa estimez io . Daca ai un raspuns mai corect , scrie .


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Motorul din 156`le ala are cel putin 10 ani, iti dai seama ca e nevoie de un rebuild, iar pentru 20-30 de cai, are nevoie de mai mult aer in motor, asta inseamna alte axe cu came, ceva lucru pe la chiulasa, este nevoie de multa mecanica pentru o asemenea crestere pe un 1.6ts.

Soft si evacuare never ever 20-30 cai, sorry.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7808
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Luand in calcul ca motorul e in stare buna din soft sigur sigur face un plus de 10-15 cp iar dintr-o evacuare calumea inca 3-5 minim . Daca mai pui o admisie ceva ajungi la ce am zis mai sus .
Discutia e probabil interminabila si sigur contesti datele pretinse de cei care fac softuri dar asta e altceva . Si nu am pus date furnizate de tuneri de fundul curtii , am pus ceva serios .
De curiozitate , "americanul" cat estimeaza ca da softul lui pt motorul asta ?


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Dar nu e vorba de soft de la american sau australian.


Capacitatea de admisie a motorului este limitata fara modificari mecanice, aici nu e vorba de priceperea tunerului in soft, pur si simplu nu ai de unde sa aduci cei 30 de cai fara modificari majore.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 14:08 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3164
doar VW ar putea scoate din motorul asta inca 30 de cai atat de simplu. :lol: :twisted:

L.E. Eu estimez undeva la 15, plus/minus.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Last edited by goldfinger on 24 Sep 2015, 14:15, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Evacuarea va face fix pix, admisia si evacuarea la TS sunt intr-un echilibru gandit (de la conul volumetric pana la backpressure). orice modificare distruge acest echilibru, rezultatul fiind mai mult zgomot, si o falsa senzatie de putere.

Daca vrei sa tii masina mai bine pune-o la punct cu consumabile de calitate, eventual un engine rebuild. Degeaba o resoftezi daca tu n-ai compresie buna, tinand cont de vechimea/starea motorului. :wave:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 14:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7808
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
nae Quote:
Dar nu e vorba de soft de la american sau australian.


Capacitatea de admisie a motorului este limitata fara modificari mecanice, aici nu e vorba de priceperea tunerului in soft, pur si simplu nu ai de unde sa aduci cei 30 de cai fara modificari majore.
heeey , am scris in jur de 20-30 . Asta nu inseamna automat 30 .
dar la 20 se poate gandi .


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Uite cam ce zice un tuner aparent serios: http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/79.html" onclick="window.open(this.href);return false;
9CP castig maxim, si aia sus in ture! Curba de cuplu e usor imbunatatita, pe aia probabil o sa o simti putin in mersul de zi cu zi.
Cu admisie si evacuare, din ce-am mai citit si eu la randu-mi, nu faci mare lucru (dupa cum bine a explicat si Razvan29). Deci cam ala e rezultatul maxim, presupunand ca motorul merge ceas in rest!
Daca vrei mai multa putere, dupa cum bine zicea Cristi, vinde-o si ia direct un 2.0 :wink:

LE: Mugur, sorry to say, dar 20-30cp sunt cresterile de putere estimate pentru JTD, unde stii bine de ce ai de unde!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7808
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
dar la 20 se poate gandi .
Raman la parerea mea . Acum omul face cum crede , eu nu il sfatuiesc sa vand masina . Poate a lui chiar e o masina buna si nu vad motivul pentru care ar vinde-o . Sa ia un 2.0 care poate fi o tzeapa , nu mi se pare o afacere . Asa cum si Nitza a preferat sa o faca pe a lui , in loc sa se ia dupa noi astia care ii ziceam sa isi ia 2.0 , 3.2 etc , ca doar tineti minte discutia de atunci . Pentru o masina buna si ingrijita , acel 1.6 remapat ar trebui sa se miste frumos . Daca are bani si de o evacuare e cu atat mai bine ...

@Alex ... No offence dar 20 cai la JTD ii face si daca doar ii ridica Tibi capota , nu mai zic daca ii face si soft :lol:


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Caii din taste si gura se fac cel mai repede, aia masurati corect pe stand e cam greu sa-i obtii. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 01:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Eu merg pe mana lu Nae. Si la propriu si la figurat... :lol:

Cu mintea mea de cimpanzeu neevoluat, cei 9 cai de la Ege mi se par optimisti dar realizabili.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 02:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Prea multa bataie de cap, mai bine treci la un 2.0 in mintile lui si cu reviziile la zi! Investitia e cam tot aia.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 07:59 
Offline

Joined: 30 Aug 2015, 08:07
Posts: 2
Car: seat
Eu zic sa stai linistit cu modificarile la benzinare aspirate ; o admisie k&n iti aduce doar zgomot si praf in motor, o evacuare cat-back la fel, iti aduce doar un sunet frumos, iar in cazul in care nu este facute profi vei pierde putere si cuplu, nicidecum nu vei castiga ; iar un soft pt o aspirata este = 0 ; am resoftat si eu aspirata, si nu se simte nimic ; pt ca este si normal, nu are de unde ; un motor este un ansamblu " putin " mai complex decat " aer + benzina " = putere…………mai documenteaza-te pe forumurile de afara unde oamenii sunt mai copti la minte…auzi…20-30 cp dintr-o aspirata…daca scoti tu puterea asta fara axa cu came si chiulasa modificata si pistoane forjate + downpipe si kerosen in rezervor donez masina mea…stati cuminti inainte sa faceti afirmatii dastea ca suntem satui de cei care vorbesc aiurea si influenteaza si pe altii sa cheltuie banii de pomana…


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 08:37 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Remap-ul la motoarele aspirate imbunatateste foarte mult raspunsul pedalei la turatii joase, daca dupa remap nu se intampla nimic bun probabil acea harta e gresita.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3164
bai, discutia se duce intr-o directie aiurea.

As da masina mea fiecaruia sa se convinga, dar as face-o degeaba. Pentru ca putini stiu cum se misca stock. :sleep:
Tuningul unui aspirat nu face minuni, dar nici nu e degeaba DACA e facut de cineva care stie ce face. Nr exact de cai putere adaugati la ce conteaza, sa te dai mare pe forum !? Conteaza pentru cineva daca-s 9 sau 12? pe bune!? As vrea sa ii vad eu pe aia care simt diferenta aia de 3 cai.

Evacuarea e degeaba !? - OK, eu nu zic nimic. Daca evacuarea este degeaba, ma intreb de ce oare mai toate casele de tuning serioase incep de acolo !? :ziped: :sig:

Vreti sa vb despre tuning, evacuari etc, o facem. Dar o discutie despre tuning fara dyno si timpi este ca o discutie despre nr de femei avute. Fiecare pluseaza, ca nu il doare gura.

PS. Am inceput documentarea in vederea urmarilor acelorasi pasi pentru Brera. Ce nu as mai face acum, nu as mai face tuning fara dyno. Si asta nu ca sa il verific pe tuningaret, ci doar ca sa vad exact cum se modifica curba aia nenoricita. In final, nu ma intereseaza un numar, indiferent daca vorbim de cai verzi sau Nm. Ma intereseaza cum se modifica comportamentul masinii pe strada.

:peace:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 10:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7808
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Ca de obicei expertii AlfaClub mictioneaza pe toti tunerii cu experienta din lume .
Cine draq e Autodelta , Novitec , Piasini si alti parliti d'astia ?
La fel de usor e si sa te pisi pe toti din tastatura , nu ?

Ok , nu se poate , ne mai luam un set de jante pe 20 mai bine ca oricum cresterea de putere nu e posibila in era noastra .


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Pai cam asta fac novitec si autodelta, pun jante si vand chestii facute de altii cu brandingul lor.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Mugur, de data asta, insisti aiurea :)
Am postat mai sus graficul de putere&cuplu de la Squadra.
Apoi, uite ce zice Autodelta pentru 1.8/2.0: http://www.autodeltashop.com/product_in ... cts_id=141" onclick="window.open(this.href);return false;
Apoi, exista topicul asta: http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=32&t=45" onclick="window.open(this.href);return false; (cu niste concluzii foarte interesante apropo de admisii printre altele). Vezi ce castig de putere a avut dintr-un 2.0 cu axe, galerie & soft :wink:
Mai e si exemplul Nae, care din JTS, cu aceleasi modificari de mai sus (adicatelea axe, galerie si soft de la american) o cam fura de la un 1.9JTD remapat prost pe vremea aia..
Serios, e vis porno cresterea de putere estimata de tine pentru 1.6!

Cristi, la 2.2JTS se stie ca softul de fabrica nu e cel mai reusit, inteleg perfect de ce vrei sa faci asta! Si pun pariu ca nu o sa o faci pentru cresterea de putere ci pentru optimizarea curbei de cuplu si eliminarea ezitarilor alea din ture joase :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 12:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Exact la topicurile astea 2 ma gandeam cand am zis ca merg pe mana lu' Nae :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2016, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2016, 13:05
Posts: 6
Car: Alfa Romeo Brera 2.4
Location: Hunedoara
Buna . sunt nou pe forumul asta dar conduc alfa de o viata ....de la 156 la 159 si acum Brera. Deci am o Brera 2.4 jtdm si as vrea sa i mai adaug cativa caluti....vad ca majoritatea parerilor sunt pro . Cum sa procedez ? E cineva pe forum care se ocupa cu asa ceva ? Sau imi puteti recomanda pe cineva? STIMA


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2016, 18:20 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Daca e cea cu jante gold, are deja umblaturi la soft.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2016, 20:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2016, 13:05
Posts: 6
Car: Alfa Romeo Brera 2.4
Location: Hunedoara
Si mai exact ce umblaturi?


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2016, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3581
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
important este sa aiba modificari corecte

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2016, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Mar 2016, 13:05
Posts: 6
Car: Alfa Romeo Brera 2.4
Location: Hunedoara
ASTA RAMANE DE VAZUT


Top
   
PostPosted: 19 May 2016, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Las asta aici, n-are rost un thread nou, ca tot se discuta despre evacuari "sport"; nu e neaparat aplicabil la alfele noastre, benchmarking-ul facut de ei are la baza un V8, dar este educational (se vorbeste si despre backpressure)

Enjoy: The Power of 2.5- vs. 3-Inch Exhaust - Engine Masters Ep. 9

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 115 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]