It is currently 28 Mar 2024, 19:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 19 Apr 2015, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Salut,
Masina este un GT, 2.0 JTS, dar modificarea se poate face la orice 147/156/GT/GTV-Spider 916, TS sau JTS

De mult imi doream o cutie de viteze cu 6 rapoarte, dar singura varianta era adaptarea unei cutii de 166, solutie destul de complicata ce implica mai multe modificari dacat eram eu dispus sa fac. Asadar am incercat altceva. Am montat in locul pinioanelor de viteza a 5-a din cutia mea pinioane de a 5-a dintr-o cutie de diesel. Astfel, in loc de 0.945 acum raportul este 0.794. Daca inainte la 140kmh aveam 4000 rpm, acum turatia motorului ar trebui sa scada la 3200 rpm.Deasemeni, si viteza maxima ar trebui sa fie mai mare.
Si daca e bal, bal sa fie, am facut asta pe o cutie de 1,6 pe care am montat-o pe masina mea.
Nu am facut inca probe, dar din primii 20 km pe care i-am facut, masina e mai "fasneata" in primele 2 trepte.
So, very happy me!

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 08:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
intrebare intrebatoare... acum cand faci trecerea din 4 in 5 nu trebuie sa urci cu treapta 4 pana in 4500rpm, ca apoi sa cazi in ture ok cu treapta 5?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 09:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3156
cutia de 1.6 e foarte faina, salveaza un pic onoarea "voinicului" 1.6. In primele doo trepte masina trage foarte bine, se simte ca si cum ar avea un motor mai mare decat are in realitate. :twisted:

Bravo Cip! :clapping:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Mare secretos, nu puteai sa spui de la inceput ce vrei sa faci cu ea, ti-o trimiteam direct modificata. :uhuh:
Ai grija cu ea totusi, stiu ca esti amator de circuit, tine-o mai mult pe strada ca o rupi.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu stiu de unde ai tras concluzia ca Cip e amator de circuit, dar pe mine personal m-ai facut curios: ce anume si de ce o sa rupa? :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 11:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Cred ca am vazut mai demult niste foto facute de tine cu Ciprian pe un circuit la volanul BMW-ului. De aia ziceam sa nu abuzeze si Alfa la modul ala, e prea misto ca sa faca buba.
Acu poate am interpretat gresit si voi faceati doar sedinta foto acolo, asta nu mai stiu. :)

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Atunci ne-am dat toti, cu ocazia AlfaFest, pe circuitul de la Prejmer. Nu cred ca poti spune ca e o practica regulata, dar asta e mai putin important. Mai importanta mi se parea cea de-a doua intrebare: ce anume si de ce crezi ca va ceva mai usor in noua cutie?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Cred ca m-am exprimat eu putin ambiguu, nu la cutie ma refeream ci la masina in ansamblu. Am crezut ca Cip face modificari la cutia pe care i-am trimis-o ca sa intre cu masina pe circuit, asta fiind doar o presupunere bazata pe galeria ta foto. Mie personal cutiile de pe Alfa TS/JTS mi se par nepotrivite pentru exploatarea in regimuri de genul, faptul ca a inlocuit el un pinion nu modifica cu nimic cutia nici in bine, nici in rau, e un plus la drum intins, atat.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
A, deci nu prea are legatura cu topicul in general ce ai tu de spus, inteleg acum :)
Cred ca Ciprian a explicat destul de bine avantajele: fiind cutie de 1.6 la origini, 1 si 2 sunt ceva mai scurte, ceea ce se traduce prin sprinturi mai rapide, iar viteza a 5a e mai lunga, ceea ce ii permite un consum mai bun in regim de viteza de croaziera. Nimic din toate astea nu afecteaza in nici un fel fiabilitatea.
Pentru alti cititori care ar putea fi indusi complet in eroare de interventia ta :peace:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Cum zice el!
:D
Altfel spus, la Prejmer n-am vrut sa ma dau, dar plangea fi-miu ca vrea si el si n-am scapat, a trebuit sa fac o tura si cu el. A fost prima data in viata cand am condus pe un circuit. Iar cu Alfa nu am facut niciodata circuit, decat indemanarea de la festul de la Tulcea.
La cat merg eu cu Alfa, o sa mearga mult si bine. Crapa, stiu eu pe unul care vinde cutii. Apropo' am cautat pinioanele alea de mi-au iesit ochii,nu ziceai si tu ca ai..
Multumesc, oricum.
Ca impresii, este mai "fun" in 1,2 si parca putin 3. Iar daca inainte puteai rula cu a 5-a la 60kmh, acum nu mai merge. Minim 80kmh.trebuie sa te obisnuiesti putin cu ideea.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Lasa ca iti dau alta tema de gandire, dar ai rabdare putin ca nu am niciun JTS dat jos. Cand voi avea, o sa pun o 6+1 de V6 langa el sa vad ce fel de flansa trebuie sa construiesc sau ce adaptare as putea face.
Deci cutia de 156 facelift nu sta mult pe GT, te bagi sigur la 6 trepte. :tongue:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 09:07 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2008, 13:59
Posts: 79
Car: 156 2.0 JTS
Location: pitesti
Cutie de 1.6 am si eu pe JTS si merge destul de fun mai ales pe oras, foarte buna ideea cu treapta a 5-a mai lunga :scratch:
Pentru 6 trepte cred ca cutia de 166 2.0 ts este cea mai potrivita


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 10:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Acum vin si intreb... cutia in 6trepte de pe 166, 2.0ts de ce nu poate fi montanta pe 147/156/GT motorizari TS/JTS?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 10:59 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2008, 13:59
Posts: 79
Car: 156 2.0 JTS
Location: pitesti
Singurul detaliu pe care il stiu este ca motorul de pe 166 este mai aplecat catre fata/bot decat pe 156/147, pe motor se potriveste dar nu stiu daca pe suport se potriveste.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Eu am facut putina cercetare inainte si asta am aflat:
-cutia de 166 2.0 ts nu se poate monta direct pentru ca ar avea nevoie de alta carcasa ambreiaj si alt suport cutie. Nu stiu(si nu cred) ca merg montate planetarele de 147/156/GT
-cutia de 166 in 6 trepte are viteza a 5-a 0.9705(adica 33/34)
viteza a 6-a 0.86111(adica 31/36)
-pinionul montat de mine are 0.7948(adica 31/39)fata de 0.9459(35/37) cat avea original.

Asta inseamna ca acum am raportul final mai lung decat in varianta cutiei de 166 cu 6 rapoarte(cred, pentru ca oricum cutia de 166 are alt diferential cu un alt raport final si nu stiu care e)

In esenta, cred ca asta e cea mai buna modificare pe care o poti face, cu rezultate bune si interventii minime(daca schimbi doar pinioanele de a 5-a, o poti face fara sa dai cutia jos)

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2015, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 659
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Felicitari pt initiativa si pt faptul ca ai ales sa impartasesti solutia aici. Ceva impresii noi? Ar fi interesant de vazut un consum cat mai precis before/after. Spor la ars benzina! enjoy your JTS!


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2015, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ce stiu eu sigur este ca in functie de caii putere si aerodinamica se alege ultima treapta de viteza ca si demultiplicare pentru ca sarcina pe motor sa nu depaseasca o anumita valoare si cel mai important motorul sa ajunga sa se tureze si in ultima treapta, de exemplu fac o analogie cu motoarele de barca, acolo ai o singura viteza iar pasul de la elice trebuie astfel ales incat motorul sa ajunga in turatia nominala (ex:5300 rpm ), daca folosesti o elice cu pas mai mare si motorul pe respectiva ambarcatiune nu se mai tureaza decat la 4900rpm WOT(wide open throttle) atunci producatorul nu ofera garantie la motorul respectiv, uneori userii au fost obligati sa downgradeze un pitch pentru a pastra garantia motorului(200rpm castig).

termenul exact folosit este " you are lugging your engine!" si este una din cauzele principale de failure in boating.

in auto stiu ca se practica destul de des treaba asta, sa pui ultima treapta mai lunga, insa de cele mai multe ori este doar un confort auditiv si o greseala tehnica, un mic exemplu de la mine ar fi ca la 120 km/h in treapta 5 masina consuma semnificativ mai putin decat in treapta a 6 a la aceiasi viteza si pe acelasi traseu, pentru ca in momentul in care schimbi viteza in sus scazi puterea, sacrifici putere pentru viteza si invers daca downgradezi.

la un moment dat lumea tre sa inteleaga niste chestii care tin de matematica simpla, pur si simplu nu are sens ca eu sa schimb ultima treapta mai lunga la multe masini pentru ca nu voi obtine o viteza mai mare sau un consum mai bun utilizand acelasi propulsor, voi forta motorul pe tot plafonul de turatie al ultimei trepte!

anyway, atat timp cat motorul e in stare sa mareasca viteza, adica sa accelereze, fenomenul periculos nu este semnificativ, insa in rampe e posibil sa apara destul de des nevoia de downgrade a vitezei cu noul setup si masina sa devina obositoare pe anumite drumuri, my 2 cents.

ps: un singur lucru de subliniat, la ambarcatiuni nu ai diferenta de nivel nicaieri(flat terrain) pe cand la masini ai, deci ultima treapta e gandita cumva si pentru acele situatii cand masina ridica dealul frumusel fara sa fie nevoie sa infunzi acceleratia in podea sau sa schimbi viteza, asta inseamna sa ai o cutie de viteze adaptata unui propulsor si unui tren de rulare, eleganta in exploatare si bun simt (tehnic).
faptul ca fac si altii acest lucru pe afara ma lasa rece, multi au baut cerneala si au stat cam mult in service si cam putin la scoala.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Apr 2015, 22:41 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 659
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Gata, sefu', stau cuminte-n banca mea! :lol: Coman, poate ai dreptate, nu sunt eu omul care sa te contrazica. Dar la fel ca si in cazul tau (si te felicit si pe aceasta cale), dcmilitaru a prezentat o solutie tehnica ce isi va dovedi in timp fiabilitatea. De-asta, impresii, impresii, impresii.

Astfel de proiecte ar trebui incurajate/sustinute daca se dovedesc posibile/fiabile. Lasati, ca de sfaturi estetice ma ocup eu! :lol:


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2015, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Razvan, pentru masina mea nu exista cutie cu 6 trepte. De ce? Habar n-am.
Dar, pe o masina mai mare si mai grea, cu motor relativ la fel(Alfa 166, 2.0 ts) exista. Nu stiu care este cx-ul Alfei 166 si nici al GT-ului, dar poate ma apuc sa citesc si despre asta. Asta ma face sa cred ca nu am gresit foarte tare inlocuind treapta a 5-a cu o a 6-a apropiata de a 6-a de pe cutie de 166 OEM.
Intr-adevar, cutia mea se comporta acum ca una cu 1-2-3-4-6, iar in cazul in care am nevoie de a 5-a(urcat deal, sau mai stiu eu ce astfel de situatie) voi folosi a 4-a, ori reducand viteza, ori ruland la un rpm mai mare.
Toate astea sunt un compromis, iar eu consider ca punand in balanta plusurile si minusurile, modificarea merita facuta, mai ales ca este complet reversibila, cu minim de manopera intr-un timp scurt, fara multe cunostinte sau scule speciale.
Pe de alta parte, observ ca in ultima vreme, multe masini, chiar cu cilindree mai mica, vin echipate cu transmisii cu 6 rapoarte(chiar mai multe in cazul celor automate) Din nou, nu stiu care e aportul Cx-ului, dar nu cred sa stau chiar asa de rau la capitolul asta.
Iar ca o nota personala, mie chiar imi place cum merge masina, in special in treptele inferioare(asta datorita cutiei de 1,6)
Despre comportamentul pe autostrada, revin cu impresii dupa ce reusesc sa ma si plimb pe undeva.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2015, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e normal sa "mearga mai bine" pe inferioare, ai putere mai mare la roata.

la o masina nu conteaza doar raportul treptei ci si raportul din grup, posibil la alfa 166 sa fie diferit.
multi folosesc trepte multe pe automata dar ele sant foarte apropiate una de alta, pentru a liniariza acceleratia masinii, pentru a o face sa mearga mai smooth, ca si treapta finala desi e a 12 a viteza e tot echivalent treapta a 5 a :D

e foarte simplu dealtfel, ai un motor si o caroserie, din formula bagi puterea si cx ul si afli care e viteza maxima a masinii, cat prinde ea cu acea putere pana o opreste aerul, practic aerul opreste masina, nimic altceva.
din viteza maxima, stiind turatia maxima a motorului afli raportul de transmisie, cam asa se calculeaza final gear, pentru ca nu are sens sa pui o demultiplicare mai mare pe un motor pentru ca masina nu mai atinge viteza maxima calculata initial pentru ca pierde putere in transmisie, puterea fiind o marime fixa, atata este.

daca vrei sa optimizezi un anumit regim e foarte ok ce ai facut insa vei penaliza alte regimuri, logic, mai nasol ar fi sa consume mai mult, ceea ce se va intampla teoretic.

ps:
fac o paranteza, e cu tiuneri :mrgreen: , care maresc ei puterea cu 100 de cai sa zicem(sant mai mult decat optimist pentru ca ma incred in fortele lor :lol: ) dar lasa cutia originala, masina devine un fel de mutzunache in care trebuie sa mesteci mereu, o putere semnificativ mai mare trebuie sa vina cu o noua transmisie, lasand la o parte ca apare posibilitatea de a face "plici" anumite elemente, dar pentru a beneficia de noua putere ai nevoie de alte rapoarte de transmisie si totusi nimeni nu vorbeste despre asa ceva, gizas, dar toti "imping busso" :haha:, fockin' retards.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 May 2015, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Ultima parte a postului tau n-are nicio legatua cu subiectul topicului si imi pare ca are iz de flame, gratuit. Te mai miri de ce mai iei cate un ban din cand in cand.
Si ca sa revin la topic, in cazul meu,am facut modificarea strict pentru a reduce putin turatia motorului in regim de croaziera pe autostrada. Daca in varianta originala la 140 kmh aveam 4000rpm in viteza a 5-a, si un consum instant de 10l/100km, acum ar trebui sa am, la aceeasi viteza cam 3400 rpm. Vom vedea si cum sta treaba cu consumul.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 01 May 2015, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am precizat ca o paranteza, in fine putem sa consideram ca hinginerul care a facut calculul a fost un tampit , e si asta o posibilitate, sa fie foarte ok modificarea.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 May 2015, 05:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2197
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
dar o cutie cu 6+1 trepte cu treapta 1 si 2 sau 2 si 3 mai lungi exista?la 145 parca erau mai lungi, a 3-a era cam la fel cu a 4-a la gt.ma omoara in oras primele 3 trepte,cred ca si consumul este de 10l din cauza asta.
eu am spus de cand am cumparat masina ca nu este pentru oras.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2015, 12:46 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Revin cu feed back dupa plimbarea de la Fest
Pe autostrada e ok, nu simt nevoia treptei a 5-a
La 120 kmh am 3000rpm, consum intre 7 si 7,5 l/100km(fluctueaza mereu, nu stiu de ce)
La 130 kmh -3250rpm, consum in jur de 8 l/100km
La 160 kmh -4000rpm, consum 10-11

Pe drum national se schimba povestea, ultima treapta devenind useless. Aici simti nevoia treptei a 5-a. Nu poti rula cu a 5-a asta sub 100 kmh, iar intre 100 si 120kmh daca vrei sa faci depasiri, mai bine retrogradezi, e lenta rau.
Pe valea oltului, sau dealu negru, n-ai cum sa mergi in ultima treapta.
Asadar e foarte utila pentru cine face multi km de autostrada. Cine nu vede autostrada decat odata pe an, nu e nici o sfaraiala.

Sper ca v-au fost utile informatiile.


Attachments:
IMG_20150614_190546.jpg
IMG_20150614_190546.jpg [ 81.87 KiB | Viewed 4171 times ]
IMG_20150614_191348.jpg
IMG_20150614_191348.jpg [ 80.63 KiB | Viewed 4171 times ]

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP
Top
   
PostPosted: 16 Jun 2015, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 659
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Multumim pt informatii! Foarte concise si folositoare. Ce vei face pe mai departe? O vei lasa asa, longer, sau vei reveni la a 5-a normala, cea de dinainte?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]