It is currently 28 Mar 2024, 19:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 31 Jul 2012, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Fenomenal asta e tot ce pot sa spun si tibi e un baiat de nota 10!


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2012, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7423
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Chiar si la maieu... :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2012, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Sunt foarte multumit de softul tau pt alfa mea, se comporta extraordinar si consumul a ramas lafel, am putut sa scot 5,4 pe Tulcea - Constanta cu cauciucurile de iarna, chiar si atunci cand o fortez nu creste foarte mult. În oras consumul a rămas lafel, adică 10% pt tulcea şi 8.5 pentru constanta.
Deasemenea am observat ca fumul la acceleratii rapide s-a redus.
Motorul suna mult mai bine si se comporta extraordinar la orice turatie.
Am observat ca viteză de croazieră s-a modificat, adică daca nu eram atent se ducea singură la 130, după soft se duce singură la 160.
Acceleraţia în viteză a 3a de la 50 la 100 (Pana la 4200 ture) în deal e dementiala!
Eu l-am rugat pe Tibi expres să îmi lase EGR-ul pornit pentru ca la mine funcţionează cum trebuie.
Spor la softuri alfisti, Tibi ştie ce face!


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2013, 14:08 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Iata ca postez si eu un feedback.
Am avut soft (moderat) de la Tibi pana acum o saptamana, cu DPF on. Am fost foarte multumit. Acum am o teava in loc de DPF si softul a beneficiat de un fine tuning, constand in DPF OFF + un usor tweak spre agresivitate, acum ca masina "expira" liber! :)

Impresii: Nu exista lag deloc, beneficiez de un raspuns foarte prompt din partea acceleratiei, puterea este distribuita uniform pe toata plaja de turatii iar masina (mai ales de cand am facut DPF off) parca se simte mai... usoara (lucru remarcat pana si de sotie, stand in dreapta).
Este o placere la condus, atat in Buc cat mai ales la drum lung, cand da dovada de rezerve de putere impresionante (depasiri fulger, cu o elasticitate foarte buna - 80-120 in a 4-a = ~5.7 secunde).
Toate cele de mai sus, combinate cu lipsa aproape totala de zgomote - rulaj foarte silentios dat de antifonarea exceptionala a Alfei 159, pun un mare zambet pe fata mea de fiecare data cand ma urc la volan si urmeaza un drum mai lung. Da senzatia ca parca pluteste deasupra soselei.
Efectiv nu simt nevoia de mai mult. Am facut si un mic sprint pana la 200 si s-a conformat destul de repede.

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2013, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Am tot amanat acest momentul gandindu-ma ca problema se va rezolva amiabil dar se pare ca m-am inselat.
In randurile de mai jos va voi povesti exact ce si cum s-a intamplat.
Anul trecut in luna iulie sau august am fost la tibi pentru o remapare, care s-a desfasurat in conditii normale, tibi mi-a pus un soft moderat cu care merg si acum, softul fiind foarte bun, nu vreau sa se inteleaga contestarea abitlitatilor tehnice ale lui Tibi.
Am platit softul si am vorbit cu el ca in cazul in care doresc un soft mai agresiv sa il contactez si se va rezolva.
Bineinteles ca la cateva zile m-am hotarat asupra unui soft mai agresiv, am luat legatura cu tibi care mi-a spus ca imi pregateste un soft si ca urmeaza sa ne auzim la un telefon in urmatoarele zile.
De atunci ( de anul trecut luna iulie-august) pana in prezent am reusit sa mai iau legatura cu el de 2 ori, o data de pe nr meu de tel dupa lungi inistente si alta data dupa un alt numar de telefon pe care nu il cunostea, i-am mai scris mesaje private pe alfaclub la care nu a raspuns.
Cand am reusit sa vorbesc cu el ultima data acum aproximativ 3 luni mi-a spus ca a avut niste probleme personale si ca urmeaza sa ne intalnim peste 2 saptamani pentru modificarea softului. Acest lucru nu s-a intamplat si de atunci nu am reusit sa il mai contactez (nu raspunde la tel si nici la mesajele de pe alfaclub).
Concluzii nu vreau sa trag eu, dar vad ca in timpul acesta a mai facut soft-uri pentru alti membrii, pot sa deduc numai ca are o problema cu mine pe care nici nu a vrut sa o explice.
Nu am vrut pana acum sa scriu acest feedback cu gandul ca vom ajunge la un consens sau macar la o explicatie din partea lui tibi, dar consider ca 6 luni de zile este o perioada in care oricine si-ar pierde rabdarea.


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2013, 12:21 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Ti-au luat 6 luni sa intelegi ca am o problema cu tine? Nasool, inseamna ca percutezi foarte greu!
Asa cum am spus in repetate randuri, fac asta din hobby si nu ca sa traiesc, cu tot ce presupune aceasta abordare (inclusiv 'luxul' de a-mi selecta clientii). Despre disponibilitatea mea nu cred ca are rost sa discutam, sunt oameni carora le-am rescris softul si de 4-5 ori, sunt oameni carora le-am facut diagnoza sau am pierdut zeci de minute la telefon sau pe langa masinile lor dandu-le sfaturi absulut gratuit si fara nici un interes ascuns.
Bineinteles, ca exista si exceptii, una din ele fiind tu. Din motive subiective care in nici un caz nu vor ajunge pe un forum public, consider incheiata relatia cu tine in momentul in care te-am intrebat daca esti multumit de softul actual, in caz contrar oferindu-ma sa-ti restitui banii fara nici un fel de problema.
Acestea fiind spuse, consider subiectul incheiat!

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2013, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
zet Quote:
Anul trecut in luna iulie sau august am fost la tibi pentru o remapare, care s-a desfasurat in conditii normale, tibi mi-a pus un soft moderat cu care merg si acum, softul fiind foarte bun, nu vreau sa se inteleaga contestarea abitlitatilor tehnice ale lui Tibi.
Tibi , nu te supara pe mine ca ma amestec in treburile voastre dar, eu am inteles altceva . Si vreau sa spun aici , public , ca ma numar si eu printre cei pe care i-a anumerat Tibi . Adica sint unul dintre cei carora le-a raspuns pe pm . Si-a "taiat" putin din timpul lui pentru a-mi raspunde la tot ceea ce eram interesat . Dar cum am scris mai sus , eu am inteles ca "zet" e multumit de softul pe care il are acum, doar ca vrea ceva mai agresiv . Bineinteles aici e alegerea lui Tibi cind vrea ,sau are timp pentru asa ceva . Oricine ar fi . Depinde doar de el . Eu il consider un feedback pozitiv ,deoarece "zet" e multumit de softul (actual ) scris de Tibi . :wave:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2013, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Mi se pare total puerila si pe alocuri jignitoare explicatia ta avand in vedere ca nu cred ca am facut ceva deplasat vis a vis de tine.
Consider ca atunci cand 2 oameni stabilesc ceva de comun acord sa si respecte acel lucru mai ales din prisma faptului ca suntem membrii ai acestui forum care consider eu, si poate si altii, ca are rol in sustinerea reciproca si nu in cautarea diverselor motive "subiective".
In plus fata de asta ar fi fost normal si de bun simt macar sa-mi oferi o explicatie si nu sa procedezi cum ai facut-o.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2014, 01:33 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Intre timp problemele s-au rezolvat chiar daca au fost unele divergente in trecut s-a depasit acel moment.
Masina in cauza(147 1.9jtd 8v) a primit o turbina GTB2056 de 2.4(de pe 159 210cp) si bineinteles un soft nou facut de Tibi.
Astazi s-a incheiat cu succes toata operatiunea de scriere/modificare/testare a softului.
Ce pot sa zic trage de mananca pamantul, are un cuplu ft liniar (si ft mare:)), urca in ture de zici ca e turbata. Nu credeam pana nu am vazut ca un 8v poate sa dezvolte atata putere.

Tin sa multumesc pe aceasta cale lui Tibi pentru toate eforturile si sfaturile(privitoare la multe aspecte) in decursul procesului de a aduce masina in stadiul in care este acum.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2014, 01:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Wow, cred ca esti primul cu GTB pe 1.9 la noi! Chiar sunt curios de performantele actuale, m-a urmarit si pe mine mult timp gandul asta pentru GT...

Felicitari Tibi, ca stiu ca si tu iti doreai sa lucrezi la un astfel de proiect :) ma bucur ca a iesit ceva frumos!


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
In ultimul timp mi-a picat turbina, si am hotarat sa o reconditionez cu paletii mariti. Avand in vedere ca turbina mea nu este controlata de calculator, adica actuatorul se deschide din presiunea din capacul turbinei... (Prima versiune de turbina pe 2.4 jtd 136cp Euro2) cei care mi-au facut turbina nu au stiut sa o regleze din tija. In concluzie masina mergea foarte prost... turbina pornea pe la 2700 ture...
Dupa ce m-am am reglat din ochi turbina (tija actuatorului fiind foarte inaccesibila, mai rapid se da jos turbina cu totul decat sa o reglezi pe pozitie) am observat ca in probe, peste 3000 ture imi taia alimentarea.
Cu ajutorul lui Tibi am observat ca senzorul de presiune original, de 1.5 bari era depasit, asa ca mi-a recomandat sa imi pun unu de 2 bari, si petru asta chiar ma pus in legatura cu Catalin, care avea unu cu tot cu mufa.
Pe langa schimbarea fizica a senzorului, Tibi mi-a facut si o noua liniarizare in soft pentru noile valori ce le dadea.
Dupa modificari masina mergea chiar foarte bine, dar cand schimbam la turatii mari tot imi limita in viteza superioara. Asta la cam chinuit pe Tibi dar pana la urma si-a dat seama ca el nu gresise cu nimic in soft, ci doar turbina mea scotea peste 2 bari, si iar ajungea la limita superioara a senzorului.
In concluzie masina mea l-a chinuit foarte mult, dar nu s-a dat batut. Totimpul a gasit solutia problemei, chiar daca am venit in momente nu tocmai propice, eu venind de la Tulcea..
Acum am dat turbina putin mai incet, asa ca nu mai limiteaza, si merge exceptional. Consum pe bord chiar si de 3,8 litri la suta, dar real 4,5. (Oricum foarte mic pentru 2.4 jtd si 1590 kg (Alfa 166))
Recomand fara dar si poate.


Attachments:
2014-09-21 17.35.40.jpg
2014-09-21 17.35.40.jpg [ 71.13 KiB | Viewed 3457 times ]
Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Nu te lua după CB. La fel îmi arată și mie(156). Tot metoda sovietică e cea mai bună. Pe real îmi ia 6-6 și ceva și am 1.9



Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
ex: Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2014, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Am facut testul de la plin la plin de cateva ori, si indiferent ce consum am avut pe ICS, consumul real era 0,7 litri mai mare. Oricum, pe langa modificarile facute cu ajutorul lui Tibi, am si cutia de viteze schimbata, de pe un 2.4 mai potent, ce imi da o turatie mai mica in viteeza a 6-a la aceeasi km/h.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]