It is currently 06 Jun 2024, 02:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: 18 Feb 2010, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Salutare.
A venit timpul sa schimb s eu franele pe masina.Si pe fata si pe spate.
Am zis ca daca tot le schimb,sa ma orientez pt ceva mai bun/performant.
Acum,am doua posibilitati,amandoua la un pret asemanator:

1.Discuri Zimmermann discuri Typ-S 325 RON incl.TVA / buc
2.Discuri EBC Turbogrooved 699 RON/2 buc

Pt placute m-as orienta spre un EBC Redstuff,desi cei de la RacingNick mi-au recomandat placute frana Ferodo DS Performance 466 RON incl.TVA.Pretul este deasemenea aproximativ la fel.

Voi ce ati alege sau daca exista cazuri,ce ati ales?

Multumesc


Attachments:
39-82-large.jpg
39-82-large.jpg [ 22.02 KiB | Viewed 4040 times ]
Typ s.jpg
Typ s.jpg [ 13.68 KiB | Viewed 4040 times ]

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910
Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Dintr-un research asemanator, am tras urmatoarele concluzii (nu stiu cat de veridice, dar pentru mine sunt suficiente).

Discuri:
- discurile Zimmerman sunt perforate, insa ulteriror turnarii. asta le predispune la fisuri in momentul in care sunt folosite intr-un regim mai brutal. Fapt confirmat si de un coleg forumist, care le-a fisurat pe Trans :wink:
- discurile EBC nu sunt perforate, au doar niste "scobituri". probabil nu sunt la fel de eficiente ca unele perforate, insa macar sunt mai rezistente
- adevaratele discuri perforate sunt turnate deja cu "gauri", ceea ce le confera si rezistenta sporita celor perforate ulterior. dar costa cu mult peste ce preturi ai postat tu

Placute:
- am avut EBC GreenStuff; foarte multumit de ele, franau excelent, nu scartaiau absolut deloc (doar primii sa zic 50km). Marele minus: se duc repede; dintr-o socoteala aproximativa si din amintiri odata cu schimbarea lor am ajuns la concluzia ca nu cred sa ma fi tinut nici 10k km.. E drept ca au suportat 2 Transuri, din care intr-unul s-a produs un eveniment nefericit in coloana tocmai datorita franelor (asta ca sa se inteleaga cam in ce regim s-a mers)
- am acum DS Performance. Abia astept sa scap de ele :lol: E ciudat, toata lumea le lauda, dar nu mi se par sa aiba o eficienta crescuta a franarii, in schimb scartaie insuportabil! Posibil sa fi avut eu ghinion cu ele, sa fi fost vreun defect de fabricatie, sa fi fost contrafacute (cu toate ca le-am luat direct de la importatorul oficial din Ro), nush, cert e ca nu vreau sa mai aud de ele!

Pentru masina mea asta e ce va urma: TurboGroove + RedStuff (pe 305 :naughty: )

PS: ar mai fi si astea

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
ALXege Quote:
Pentru masina mea asta e ce va urma: TurboGroove + RedStuff (pe 305 :naughty: )
turbogroove de care eu nu am fost pe deplin multumit, deoarece nu suporta temperaturi mari si le-am prajit foarte repede. Nu am exagerat eu, ba chiar s-a intamplat in oras si ca erau tot de 305mm, deci nu sunt chiar discurile sport de pus pe o masina cu care vrei sa te dai grav..

deci merg turbogroove (fara a se exagera cu ele) dar neaparat cu redstuff

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
madkat Quote:
discurile OEM... ai totusi 1.6. Nu prea se merita investitia in ceva mai mult.
salut.da,am 1.6,ins 1.6-le asta mai intra pe circuit la arad 4 fun,o data de 2 ori pe luna fac timisoara-tgjiu,drum virajat la greu.
Am zis ca daca tot trebuiesc schimbate,sa le schimb cu ceva mai profi.Da,e o investitie dubla insa vreau sa cred ca o sa merite.

PS:nu stiu ce va tot luati mai baieti de 1.6.Da,e drept e mai mic decat alte motoare,performantele sunt mai scazute,insa asta nu inseamna ca nu poti merge mai tare cu el.

PS2:multam ege pt postul detaliat,cred ca o sa merg pe EBC,de la Dima.
Cu ce nu ma prea impac,e durata scazuta a placutelor.Ziceai de 10000,mi se pare destul de putin.Eu am 45.000 facuti cu masina de cand am luat-o si daca nu ar trebui sa schimb discurile,cred ca as mai putea sta cu placutele.in conditiile in care nu cred ca erau noi cand am cumparat eu masina.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
aia era pt greenstuff :wink:
iti iei turbogroove cu redstuff si o sa te tina pe la 40-50 mii, dar la al doilea schimb vei schimba si discurile

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Ege se refera la greenstuff si nu la redstuff si in conditii de franare solicitanta.montate aceste greenuri pe discuri stoc.
daca alegi discuri turbogrooved e pacat sa nu le pui redstuff ,sunt testate impreuna si diferenta de pret este mica iar durata de viata este de peste 3-4 ori mai mare , sunt foarte dure.
eu la No Name - 1.9mjtd , le aveam aproape ca in prima zi dupa peste 8000km facuti.

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Ok,am inteles.O sa merg pe EBC.
@GabiDima,o sa te sun zilele astea sa vedem cum facem.oricum,vreau sa imi comand de pe alfisti si un set de buijii de TS si semnalizarile pe alb.
Discurile si placutele pot sa le iau si acum,dar prefer sa dau comanda de tot ce am nevoie si sa iti trimit o singura data banii.Si sa primesc un singur colet cu tot ce am nevoie.

multumesc inca o data pt sfaturi si clarificari baieti.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7821
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
salut , mi-am montat pe cealalta masina ( Civic TypeR ) discuri turbo groove si placute red stuff si sunt f. multumit deocamdata . sunt ceva mai zgomotoase dar e normal . te sfatuiesc daca tot schimbi discurile si placutele sa schimbi si uleiul cu unul Motul eventual ... uite specificatiile de la EBC , poate iti sunt de folos ...
Blackstuff:
Compozitie: Contin metale feroase ca de altfel toate placutele aflate pe piata.

Greenstuff:
Compozitie: Kevlar + Cupru, NU contin metale feroase.
Proprietati: Franare excelenta de la -40 si pana la 60۠0ºC, elimina cu pana la 50% mai putin praf
Uzura: Datorita lipsei metalelor feroase au o durata de utilizare cu pana la 40% mai mare si uzura discurilor scade cu pana la 33%. In cazul folosirii impreuna cu discuri EBC durata de utilizare poate creste cu pana la 80% iar uzura discurilor poate scadea cu pana la 50%.

Redstuff:
Compozitie: Kevlar + particule ceramice, NU contin metale feroase.
Proprietati: Franare excelenta de la -40 si pana la 70۠0ºC, elimina cu pana la 90% mai putin praf
Uzura: Durata de utilizare SCADE cu pana la 40% fata de placutele normale iar uzura discurilor creste cu pana la 50%. Sunt destinate unui stil de conducere foarte agresiv.

Yellowstuff: Placute cu Fibra de Aramid, temperatura maxima 900°C. Se preteaza la un condus extrem de agresiv sau la folosirea pe circuit.


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7821
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
si pentru discuri ...

Discuri:

UPR Turbo Groove USR

UPR: Din fier aliat cu Cupru, echilibrate dinamic si garantate sa poata fi folosite cu orice placute EBC (inclusiv Yellowstuff)

Turbo Groove: Din Fier aliat cu Cupru, cu striatii si gauri care curata placuta si micsoreaza distanta de franare la temperaturi ridicate sau in conditii de ploaie sau praf. Canalele interioare de ventilatie(valabil doar pt discurile ventilate) sunt oblice si rasucite pt a mari viteza aerului si a accelera racirea.
Sunt zincate prin electroliza pt a impiedica ruginirea.
Pot fi folosite cu orice tip de placute din gama EBC.

USR: Din Fier aliat cu Cupru, cu striatii si gauri care curata placuta si micsoreaza distanta de franare la temperaturi ridicate sau in conditii de ploaie sau praf. Canalele interioare de ventilatie(valabil doar pt discurile ventilate) sunt oblice si rasucite pt a mari viteza aerului si a accelera racirea.
Sunt acoperite cu un strat negru care impiedica ruginirea(cu exceptia suprafatei de contact cu placutele).
Pot fi folosite cu Placute din gama Blackstuff, Greenstuff si Greenstuff SUV.


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
Greenstuff:
elimina cu pana la 50% mai putin praf
Exact motivul pentru care am optat si eu pt. green-uri. Vorbe goale. Am praf pe jante din abundenta. Nu mai cred nimic din partea ebc. Avantajul e ca nu scartaie(sau mai bine zis nu scartaie tare). Iar dpdv al franarii, ma asteptam la mult mai mult. Nu a fost nici o imbunatatire fata de placutele terminate pe care le-au inlocuit, iar franele parca nu mai sunt atat de sigure cum ma obisnuisem. Franarea era mai viloenta inainte.
Cert e ca urmatorul set nu vor mai fi EBC. Cred ca ma orientez spre ATE.


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 13:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
E o vorba veche printre motoristi: cand e vorba de frane alfabetul incepe cu B..rembo. Eu am Brembo Max pe masina si pana acum sunt multumit - acelasi pret ca cele OEM, tratate impotriva coroziunii, iar stripurile respective iti mentin placutele curate si au rol de colectare si evacuare a gazelor.

Discurile gaurite dupa turnare prezinta risc destul de mare (cum au spus si altii) de fisurare, iar daca ti se intampla asta la o frana de la 200 ai cam rupt-o in fericire, asa ca uita de astea ieftine.

Varianta performanta ar fi intradevar Brembo Sport insa din punctul meu de vedere nu se justifica investitia.

La placute depinde pana la urma de tine, insa sunt cvasiconvins ca un set de placute de strada (i.e. Greenstuff sau ferodo OEM) te-ar multumi. DS Performance sau Redstuff nu prea sunt ok la rece, asa ca in oras o sa franeze mai prost si o sa si scartaie. Recent am citit pe AO de niste placute minune (Performance Friction Carbon Metallic Brake Pads) care impaca si capra si varza, insa nu stiu daca sunt disponibile in RO.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Se pot aduce fara probleme si PF.Autolusso au worldwide shipping.
Ds performance si ds2500 nu au probleme la rece.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 14:08 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
DS Performance au probleme la rece si cu scartaitul in combinatie cu discurile stock.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Exista instructiuni de montare, trebuie urmate.
Nup, chiar nu sunt probleme la rece.
Am avut pe masina.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 17:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
cu ce difera instructiunile de montare fata de niste placute obisnuite?
Intreb pentru ca am DS Performance si scartaie ingrozitor!

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1981
Location: Bucuresti
Daca-ti aduci aminte, Ege, ti-am aratat odata ce mai trebuie ca sa nu mai scartaie.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
da Cip, mi-aduc aminte :wink:
Pe linkul de mai sus nu mentioneaza nimic de vreun add-on pe placute, ci doar de "incingerea" lor imediat dupa montare. so?

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2010, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
Dany Quote:
La placute depinde pana la urma de tine, insa sunt cvasiconvins ca un set de placute de strada (i.e. Greenstuff sau ferodo OEM) te-ar multumi. DS Performance sau Redstuff nu prea sunt ok la rece, asa ca in oras o sa franeze mai prost si o sa si scartaie
gresit, am avut redstuff si nu au probleme la rece si nici nu scartaie deloc (logic ca franeaza mai prost la rece, dar mai prost decat incinse, oricum mult peste stock).
tzivii si gabidima pot confirma deasemenea

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2010, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
placutele sunt foarte ok. (ebc redstuff) in schimb discurile lasa de dorit (ebc turbogroove)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]