It is currently 12 May 2024, 03:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 Nov 2008, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Ce este si la ce foloseste epuratorul de aer? Exista doar pe motoare motorina/benzina, turbo/aspirate?


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2008, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Ar putea sa fie unul din furtunele din imagine. Nu imi este clar la ce folosesc furtunele 10 si 11.

Am observat urme de ulei in tubulatura de dinaintea turbinei. Cert e ca inainte cu vreo 3 revizii observasem cateva picaturi de ulei pe scut si am identificat sursa la imbinarea furtunelor de la admisie(de dupa debitmetru, spre turbina). Uleiul a aparut in perioada in care am avut castrol in motor(nu mai stiu exact ce tip). Dupa ce am pus Selenia nu au mai aparut urme de ulei. Acum in tuburile respective sunt urme de ulei dar pare destul de gros/uscat, nu pare proaspat.
Daca epuratorul este un furtun care elibereaza presiunea din blocul motor, ma gandesc ca si pe acolo pot veni vapori de ulei.
De mancat ulei n-a mancat de cate ori a avut selenia, indiferent cata forja a avut. Este chiar ciudat pentru ca am verificat joja si acum nivelul este pana sus, iar la revizie tin minte ca a fost umplut pana la jumate pe joja. Masina nu parea sa fie inclinata cand am masurat. Sa fi ajuns apa sau alt lichid in ulei???
In vasul de expansiune de la apa nu sunt urme de ulei.
Am desfacut busonul de ulei de sus de pe motor si nu iese nici urma de abur sau fum, in schimb respira destul de puternic pe acolo. Dar nu sunt gaze. Doar aer cu miros de ulei(nu ars).


Attachments:
Air.jpg
Air.jpg [ 48.21 KiB | Viewed 1386 times ]
Top
   
PostPosted: 14 Nov 2008, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Pai sincer nici nu sunt convins daca la noi exista epuratorul asta. Am citit la BMW despre el. Oricum la mine motorul e identic, inclusiv admisia, cu cel de pe 147. Doar forma tubulaturii poate diferi. Cum nu stiam ce sunt tuburile respective, am presupus ca e ceva in genul celui de la BMW sau renault.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]