It is currently 29 Mar 2024, 15:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Feb 2015, 20:45 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Stie cineva la ce presiuni ajung pompele de joasa presiune de 1.9 jtd 115 cp respectiv de 1.9 Multijet(8v, 16v)? Va multumesc anticipat.


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sant niste pompe de lift, undeva la 2 bari cred.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 21:49 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Mersi fain, stiam ceva de 1,5 la JTD...


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ceea ce e important la pompele de jtd este flow ul adica debitul, daca se foloseste pompa la un debit mai mic pompele furnizeaza 3 bari chiar si mai mult insa specificatiile sant la 1.5-2 bari si o suta si ceva de litri pe ora, free flow undeva la 250 litri pe ora.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 22:25 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Corect, acum trebuie doar sa aflu diferentele dintre pompele de JTD si cele de JTDM, probabil ca cele de JTDM au debit mai mare.


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu cred ca sant diferente, ia in calcul ca debitul e destul de mult influientat de tensiunea de la bornele pompei, o instalatie mai sanatoasa cu fire mai groase care sa asigure o cadere de tensiune mai mica si niste conducte putin mai mari in diametru will do the trick.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Pompa pentru 8V (85 kW), cu referinta Bosch 0 580 313 023 - iti face 350 kPa (3.5 bar) si iti da un debit de 40 litri/h.
Pompa pentru 16V (110 kW), cu referinta Bosch 0 580 303 033 - iti face 150 kPa (1.5 bar) si iti da un debit de 25 litri/h.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cred ca e un catalog aici:

http://kosser.net/Catalozi/BOSCH/injekc ... mpiCAT.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

cred ca e o eroare pentru ca etansarile sant aceleasi la 8v si la 16v , pe conectorii aia nu cred sa se foloseasca presiuni de 3,5 bari, vad ca toate in catalog la alfa/fiat diesel sant 1,5 cu 30 litri.

pompa aia prima apare in catalogul de mai sus doar la range rover 4.6L si 4.0L si cred ca astea sant benzina

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Da, e o eroare, e vorba de 0 580 313 073, nu 023.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 18:57 
Offline

Joined: 08 May 2013, 20:20
Posts: 55
Location: Brasov
pompele fizic sint la fel doar codurile difera si pompa de 8v are un punct albastru iar cea de 16v rosu.eu cind am schimbat motorul am zis ca pompa si conductele ramin aceleasi dar nu a fost asa difera la cuplajele si cea de 16v are in plus o serpentina de racire motorina(se duce si se intoarce de 2 ori).recomandare daca ai 16v cauta exact acelasi model.
Plecarile din pompa sint aceleasi dar se schimba cuplele chiar dupa rezervor
@Geti ce vrei sa faci de fapt.sa schimbi pompele intre ele?


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cred ca vrea un debit mai mare pentru injectie, din ce am observat toate pompele de diesel sant la fel , ar merge pusa o pompa de benzina aia care zicea valak de nu era pentru jtd, cred ca trebuie schimbate etansarile de plastic si oringurile la 3.5 bari, am observat ca astea si la 1,5 bari mai pierd putin/gazeaza, daca bagi presiune de 2 ori mai mare cred ca redecorezi garajul sau iei foc, foarte multi merg cu pompele de inalta care umezesc, imbinari neetanse la motorina, e foarte periculos, asta nu imi place mie la jtd, scapa motorina la toate incheieturile dupa ceva vreme.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
0 580 313 073 e pusa atat pe JTD-uri, cat si pe TS-uri (1.6 si 2.0).

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
uneori mai gresesc astia si in cataloage, eu stiu ca nici o pompa de benzina nu e sub 1.8 bari, regulatoarele sant de 2,3 ; 2.5 bari , in fine la diesel au pus o pompa de lift care lucreaza la presiune mica, de aia si cad mai greu pompele la diesel, rar auzi sa pice o pompa pe cand la benzina auzi destul de des, vorbeam cu un tip de are magazin treaba asta.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 20 Feb 2015, 21:30 
Offline

Joined: 16 Jan 2009, 22:22
Posts: 45
Va multumesc pentru sprijinul tehnic.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]