It is currently 08 May 2024, 06:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 06 Jun 2009, 07:13 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
ALEX, CRED CA E LA LIMITA, CAM ASA CONSUMA 1-1,2 L LA 1000 KM PARCURSI, SUNT CONVINS CA UN ADITIV NU REFACE VIATA MOTORULUI, DOAR SA-I INCETINEASCA PROCESUL DE UZURA. MULTUMESC PENTRU INDICATII.
INCA O INTREBARE, PE CORPUL CLAPETEI DE ACCELERATIE EXISTA 2 MUFE, UNA CITESTE POZITIA UNGHIULARA A CLAPETEI DE ACCELERATIE, IAR CEALALTA, CRED CA-I UN SOC AUTOMAT, ACELA ARE UN BAZAIT CONTINUU, DESTUL DE SUPARATOR, PANA PORNESC MOTORUL SE AUDE DIN CABINA, (NU CONFUND ZGOMOTUL CU CEL AL POMPEI DE ALIMENTARE), PAREREA MEA E CA NU TREBUIE SA FACA MEREU ASA, CRED CA DE ACOLO IMI SI STA MOTORUL TURAT LA 1100 - 1200 RPM LA RELANTI, CHIAR SI DUPA CE SE INCALZESTE

CU RESPECT,
SORIN

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 07:01 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Inca un lucru, la rece, la prima cheie porneste si se opreste(2-3 sec), la a-2-a cheie porneste bine si nu face probleme, tot de la variatorul de faza sa fie?

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 12:18 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Cred ca am rezolvat, momentan pornirea la rece. Azi dimineata am scos mufa de la regulatorul de turatie(de pe corpul clapetei de acceleratie) si am avut o pornire normala. Azi o sa-l desfac sa vad daca este reparabil. O sa revin cu noi descoperiri si nelamuriri.

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2009, 13:15 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
SALUTARE, AM DEMONTAT DE PE MASINA SUPAPA DE RELANTI(ASA II SPUNE LA REGULATORUL ACELA) NU CRED CA SE POATE DEMONTA, AM INCERCAT SA-L CURAT CAT DE CAT DUPA CARE L-AM MONTAT INAPOI, FARA REZULTAT. INTREBARE: CAND SUPAPA NU ESTE ALIMENTATA CU TENSIUNE, CUM TREBUIE SA FIE POZITIA CLAPETEI OBTURATOARE DIN INTERIORUL SUPAPEI, LA MINE STA INCHISA CAM 85% DIN CURSA POSIBILA, IAR DC ESTE ALIMENTAT SE INCHIDE COMPLET, INDIFERENT DE TEMPERATURA MOTORULUI, BANUIESC CA ODATA CU CRESTEREA TEMPERATURII DE FUNCTIONARE TREBUIE SA SE DESCHIDA CLAPETA ACEEA DIN SUPAPA, PENTRU A PERMITE TRECEREA AERULUI.

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 07 May 2012, 02:09 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Alfa Romeo 1750 Quote:
Inca un lucru, la rece, la prima cheie porneste si se opreste(2-3 sec), la a-2-a cheie porneste bine si nu face probleme, tot de la variatorul de faza sa fie?
Salut! Am o problema asemanatoare cu pornirea la rece, dupa o pauza de cam 10 ore. La prima cheie, uneori, se "balbaie" si se "inneaca" si se opreste sau se stabilizeaza. Daca o accelerez se balbaie mai tare si nu da semne de revenire. La a doua cheie e totul perfect ca si cum nu s-a intamplat nimic. La restul pornirilor din timpul zilei nu face deloc probleme. Porneste normal si relantiul este si el normal. Debitmetrul e relativ nou.
Ai rezolvat in vreun fel, ca n-am vazut nici un rezultat final? :)

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Tomi, asa imi facea mie daca nu o porneam ceva timp ... circa 5 zile ...

Eu faceam la fel ca iarna... puneam contactul, amorsa pompa ... luam contactul, puneam iar si ii dadeam, pornea de fiecare data ...

Incearca si tu, la mine asa merge, iarna cand e foarte frig si vara cand e foarte cald. Daca sta mai multe zile se balbaie, de obicei o las ca isi revine, daca ii dai, o inneci si moare.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
alexmirica Quote:
Atata timp cat mananca maximum 1L la 1000km, e in regula. Daca depaseste 1L, refaci motorul. Nu recomand nici un fel de aditiv. Grabesti moartea motorului. Nu s-a inventat solutia minune care face motorul nou!

Aditivul liqui moly cu teflon pentru inlaturarea jocurilor minore si asigurarea etanseitatii nu e ok? ... daca Uleiurile teoretic au teflon in ele (unele) pentru o mai buna functionare a motoarelor obosite, aditivul acesta oare nu e ok ?


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Zapp Quote:
Tomi, asa imi facea mie daca nu o porneam ceva timp ... circa 5 zile ...

Eu faceam la fel ca iarna... puneam contactul, amorsa pompa ... luam contactul, puneam iar si ii dadeam, pornea de fiecare data ...

Incearca si tu, la mine asa merge, iarna cand e foarte frig si vara cand e foarte cald. Daca sta mai multe zile se balbaie, de obicei o las ca isi revine, daca ii dai, o inneci si moare.
Da, am incercat si metoda asta si a dat rezultat, dar eu vreau sa stiu cauza sa nu fiu nevoit sa fac "ritualuri" de astea. Trebuie sa o ia la sfert asa cum a "invatat-o" mama ei cand a iesit de pe poarta fabricii, indiferent de temperatura si mediu. Din simptome, ar rezulta ca pompa de benzina nu-si face treaba cum trebuie la prima cheie :thinking: .

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2012, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Da, posibil domnule Tomi ca pompa de benzina sa fie un pic obosita, sa nu mai mearga la capacitatea ei ... fiind nevoit sa dai de mai multe ori pana o ia ...

Iarna inteleg, dar vara ...

Offtopic: Maine pe la 9 juma deranjez daca te sun ?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]