It is currently 10 May 2024, 18:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: 04 Oct 2007, 18:03 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Intrucat intentionez sa schimb in perioada imediat urmatoare bucsele la bara stabilizatoare rog pe cineva care a mai trecut prin asa ceva sa spuna in mare cum ar trebui sa decurga aceasta operatie,respectiv ce se da jos pentru a schimba bucsile(eventual bara stabiulizatoare cu tot)

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2007, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
:lol: Cezar, nu ai vazut ca mai jos este postat un topic asemanator si "meseriasii" nu s-au grabit sa raspunda. :roll:
eu nu stiu ca ...... ma intelegi. :wink:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2007, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Te inteleg Silviu-le,dar totusi poate a schimbat careva bucsile respective sa imi impartaseasca si mie din experienta lui.Acuma chiar daca scrie cineva chiar daca nu eu tot schimb bucsile alea 2 dar vroiam sa stiu macar orientativ cum e,ce se da jos de pe masina si ce nu.
Cu stima.

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2007, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Pai dai jos bara stabilizatoare, scoti bucsile vechi si pui bucsile noi. :D Am vorbit cu @babacu si mi-a spus ca cei de la service au reusit sa schimbe bucsile. Nu cred ca este mare filosofie. :roll:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2007, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
As vrea sa te pot ajuta cu sfaturi, dar n-am cum. Cum am mai scris si in alt topic, initial baietii de la servis m-au sunat si mi-au zis ca nu au cum sa-mi schimbe bucsile. Cind am auzit am explodat. I-am luat la rost de numa-numa. dupa vreo ora m-au sunat si au spus ca au reusit sa-si dea seama cum se schimba. Toate discutiile au fost telefonice, fiindca eram plecat din oras, asa ca nu am putut sa ma duc la servis sa vad cum sta treaba. Nu stii cit ma oftic pentru asta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2007, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
1) se suspenda masina pe elevator
2) se scot rotile
3) se desfac cele doua bielete antiruliu (piulite de 17, 4 bucati)
4) se desfac suruburile alea 2 de 22 de la caseta
5) se desfac cele 4 suruburi de 13 de la bara stabilizatoare
6) se desfac cele doua suruburi lungi de 19 ce tine furca amortizorului de bratul inferior
7) se desfac cele 4 suruburi de 15 si cele 8 de 13 ce tin scutul termic de la esapament
8 ) se sustine motorul cu ajutorul unui cric si se desface tamponul si bratul tamponului motor de punte
9) se desfac cele 8 suruburi ce tin puntea de podea si lonjeroane (4 suruburi de 18 si 2 de 15 in spate si doua luuuungi de 18 in fata (hint: gaura mare de la bratul inferior)
10) se scoate bara stabilizatoare prin dreapta (de ce nu prin stanga, don't ask... it's simpler!)
11) se decapseaza clemele ce tin bucsile (atentie! tineti minte orientarea clemelor!!! Nu sunt simetrice!)
12) se schimba bucsile
13) se capseaza la loc cele doua cleme si se fixeaza cu ajutorul a doua-trei afturi de sudura
14) se iau operatiile 1....10 in ordine inversa.


Succes!

Alex.


P.S.: trebuie sa va inarmati cu rabdare si de preferat sa aveti un ajutor. In fata blocului e imposibil, va trebuie elevator sau macar un canal.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2007, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Good posting Alex...chiar era nevoie de o explicatie de asta....HOT eu ti-as recomanda sa mergi la un mecanic pentru asemenea operatiune....

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2007, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
E prea complicat pentru mine dar cu ajutorul unui mecanic sunt sigur ca vom reusi.Multumesc Alex,banuiam eu ca e cam complicat si ca trebuie multe date jos de pe masina pentru bara stabilizatoare. :thanks:

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Azi am schimbat bucsile la bara stabilizatoare iar la ce a scris alex mai trebuie mentionat ca :se scot cele 3 piulite de 13 de la galeria de evacuare pentru a avea acces la 2 suruburi care tin bratul tamponului de la motor.

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2007, 15:45 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Exista mai multe diametre pentru bara stabilizatoare la Alfa 156? :?:

_________________
Daca te simti bine, nu fi ingrijorat, va trece. :run:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2007, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu. Doar ala de GTA e mai mare...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 08:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jun 2008, 12:56
Posts: 10
Location: bucuresti
apropo de bucsi de bara stabilizatoare.stie cineva ce se poate face pe spate pentru a nu schimba bara stabilizatoare cu totul?in sesul :daca se gasesc pe undeva bucsi de bara stabilizatoare spate(sau daca se potrivesc de la vreo alta masina?).
multam

_________________
bmw 325i vanos 192 cp
ex.alfa 156(an 2000), 1.6 t.s. 120 c.p.


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2009, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2008, 14:48
Posts: 66
Location: Craiova
Si eu caut bucsi de bara stabilizatoare spate...ma poate ajuta cineva?
Am fost la mai multe magazine de piese si au zis ca pe spate nu au bucsi ...decat bara cu totul...
Am fost la Autoitalia si la fel au zis ca au bara cu totul la pretul de 635 Ron.

Intrebarea este...bucsile dupa fata de la bara stabilizatoare ...sunt aceleasi ca pe spate? Deoarece pe fata le`am schimbat. si le`am gasit la 50 ron bucata.

_________________
Somnul Ratiunii Naste Monstrii!


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2009, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2006, 12:32
Posts: 90
www.powerflex.co.uk sau pe shop.alfisti.net


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2009, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2008, 14:48
Posts: 66
Location: Craiova
Multumesc pt sfaturi! Problema a fost rezolvata...numai ca nu era din bucsile de la bara antiruliu si nici din stabilizatoarele ei, ci era din geometria rotilor spate!

Problema care a fost rezolvata cu ajutorul in primul rand al lui ALEXMIRICA! si`i multumesc!

_________________
Somnul Ratiunii Naste Monstrii!


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2009, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cu placere!
Noroc c-ai avut curaj si mi-ai dat PM sa imi zici ce te doare, imediat am depistat problema. Schimbai bara stabilizatoare degeaba!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2009, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2008, 14:48
Posts: 66
Location: Craiova
alexmirica Quote:
Cu placere!
Noroc c-ai avut curaj si mi-ai dat PM sa imi zici ce te doare, imediat am depistat problema. Schimbai bara stabilizatoare degeaba!

Stiu, asa este! asa m`a costat 90 ron geometria la toate rotile + azot in cauciucuri!

Asa ca ascultati de Alex ca stie ce vorbeste! mai bine ii dati lui o naveta de bere...sau ce vrea el...decat sa munciti aiurea si fara rezultat!

Toata stima Alex Mirica!

_________________
Somnul Ratiunii Naste Monstrii!


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2009, 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2009, 18:56
Posts: 194
Car: AR 156 1.9 JTD 2002
Location: C R A I O V A
"13) se capseaza la loc cele doua cleme si se fixeaza cu ajutorul a doua-trei afturi de sudura"

Aceste cleme nu pot fi inlocuite cu unele noi cumparate??? Trebuiesc neaparat folosite cele originale sudate?

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2009, 13:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ce au clemele vechi? :blink: Nu se uzeaza, nu au nimic! Nu e nevoie sa le sudezi, vezi la "Cum sa" un tutorial cu poze in care am explicat cu fotografii cum se schimba bucsile. Nu e greu.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2009, 14:02 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2009, 18:56
Posts: 194
Car: AR 156 1.9 JTD 2002
Location: C R A I O V A
Nu am zis ca ar avea ceva dar sunt fixist si ma gandeam ca daca pun bucse noi sa pun si cleme noi :) Plus ca nuprea am incredere in mecanici imi e sa nu le distruga polizandu le sau sa arda bucsele incercand sa le sudeze. Am vazut acel topic ;)
Multumim!

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]