It is currently 14 May 2024, 22:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 10 Feb 2010, 22:57 
Offline

Joined: 04 Jan 2009, 00:19
Posts: 57
cum se scoate nuca de schimbator,si ce imi recomandati ca s-o inlocuiesc.

_________________
A`n Alfa is NOT a Golf... its BETER!!!!


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
E destul de greu de scos. Eu am avut ceva de lucru cu nuca originala, intrucat era turnata pe levierul schimbatorului...

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 23:17 
Offline

Joined: 04 Jan 2009, 00:19
Posts: 57
si cum lai scos? si de care ai pus in loc?

_________________
A`n Alfa is NOT a Golf... its BETER!!!!


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Mare parte din ea, am rupt-o prin rasucire. Apoi, restul l-am razuit cu un cutter. Nasty job. :thumbdown:
Ulterior am pus alta, foarte simplu, cu un surub de fixare pe care il avea noua nuca.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 02:21 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Bai ce tampenii toarna unii, incredibil. Turnata pe levier, auzi....
mario, vezi la scriere ca ai niste probleme. Si invata sa folosesti "search".
Tragi de nuca in sus, e greu dar iese pina la urma, nu e turnata acolo e doar bine infipta. Eventual bati usor cu un ciocan de jos in sus in ea, eu asa am facut ca nu aveam loc sa trag.
Iar de pus alta, vezi ca exista google, daca nici pe ala nu stii sa-l folosesti, lasa-te pagubas.


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 03:28 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
din cate imi amintesc nuca are niste canale longitudinale care intra pe canalele de pe tija. deci daca incerci sa invarti nuca vei distruge acele canale.

atentie si cand o montezi la loc. sa o asezi pe pozitie de prima data.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 05:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
topic promiţător.


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 06:15 
Offline

Joined: 09 Feb 2010, 18:19
Posts: 7
Location: iasi
trebuie sa tragi de dansa pana iti sar ochii din cap sau bati putin in ea...eu cel putin am tras de dansa vreo 10 min si mam uitat la ea gandindu-ma ca are vreun surub ceva,pana la urma a iesit :naughty: ...

_________________
Tra poco sarai cosi come vorei io e come ti sta meglio
ALFA ROMEO 147 1.6 TWIN SPARK 105 CP
*rosu alfa ce mai frumoasa culoare:X:X:X

FIAT COUPE 2.0 16V TURBO 255 CP
-o minunatie de masina pentru pista:X


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 12:09 
Offline

Joined: 04 Jan 2009, 00:19
Posts: 57
Ok doar ca are acea chestie de care trebuie sa tragi in sus ca s-o bagi in mansalier,si intrebarea e urmatoarea iese si chestia acea?

_________________
A`n Alfa is NOT a Golf... its BETER!!!!


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 12:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
De mansalier nu am auzit in viata mea.
Iar "aia" are un arc si sare de acolo arcul, deci ai grija cum il pierzi si bagi mereu in mansalier sau unde s-o nimeri ;)


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 13:59 
Offline

Joined: 04 Jan 2009, 00:19
Posts: 57
madkat Quote:
tu ce crezi?
Nu cred nimic pt ca nu stiu,daca stiam nu mai intrebam stai linistit.

_________________
A`n Alfa is NOT a Golf... its BETER!!!!


Top
   
PostPosted: 13 May 2011, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
Si pana la urma cum e?
Vreau sa schimb si eu nuca de la schimbator la Alfa 156 1.9 JTD 2002 ca e cam uzata in partea de sus si arata urat.
Inaintea schimbarii as avea varianta imbracarii in piele.
Este cineva aici in Arad care imbraca volane in piele si alte elemente de interior si face treaba super.
Dar vreau sa stiu cum scot nuca si daca se intampla sa sara arcul de la inelul acela e greu de pus la loc?
Sa nu imi fac de lucru si sa fac ceva bazaconii.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 13 May 2011, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Scrie mai sus pe pagina, esti nevazator ?
Roaga pe cineva sa iti citeasca, apoi te descurci tu, chiar si pentru nevazatori nu e mare filozofie sa scoti o nuca de schimbator.


PS. Just for the record, la GT si 147 cu facelift, nuca e prinsa cu surub, nu mai e lipita.


Top
   
PostPosted: 13 May 2011, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Parca era "bine infipta"... :lol:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Alt nevazator. Am scris ca doar la GT si 147 CU FACELIFT, adica produse 2006+. Mai clar de atit nu stiu sa scriu, sa inteleaga si prescolarii.


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Alexandrus Quote:
PS. Just for the record, la GT si 147 cu facelift, nuca e prinsa cu surub, nu mai e lipita.
Si cataracta si Alzheimer... :bash:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3235
Car: Giulietta QV
:haha:
topicul cu nuca trebuie mutat la funny stuff .
eu unul m-am cracanat de ras. :peace:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Esti doar foarte usor de amuzat.

Ca sa fie lamurita pentru totdeauna problema.
La 147/156/GT produse pina in 2006, nuca e prinsa de levier prin presare si/sau lipire. E irelevant daca e sau nu lipita, iese prin tragere cu putere sau prin vibratii, cu un ciocan de cauciuc lovita de jos in sus.
La 147/GT produse in 2006 si dupa 2006, nuca e prinsa de levier cu surub. Este evident pentru toata lumea cum se scoate, sper.


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Cred ca dupa explicatia lui Alexandrus, se poate inchide topicul.

Alexandrus sa stii ca si pe mine m-a distrat...pe bune :lol: Ce sa-i faci daca scrii chestii simpatice :peace:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ori sunt eu bou, ori sunteti voi extrem de usor de amuzat, ca nu inteleg unde e partea amuzanta.


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Alexandrus, deja exagerezi! Era oarecum un compliment la adresa ta, cu cata rabdare si perseverenta ai scris atitea posturi ca sa explici oamenilor cum se schimba "banala" nuca de schimbator.

Inca o data, peace! :peace:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 May 2011, 17:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
EU exagerez ? Tare asta.
Multumesc pentru compliment, dar nu e nevoie.
Explicatia referitoare la nuca e pe masura puterii de intelegere a celor ce citesc, din pacate. Cu toate, astea imi e teama ca nici asa nu se vor descurca multi.


Top
   
PostPosted: 21 May 2011, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
Alexandrus Quote:
Scrie mai sus pe pagina, esti nevazator ?
Roaga pe cineva sa iti citeasca, apoi te descurci tu, chiar si pentru nevazatori nu e mare filozofie sa scoti o nuca de schimbator.
Nu cred ca e nevoie de jigniri sau alte batai de joc.
In caz ca nu stii sa citesti, tu si ceilalti "destepti" care nu sufera de cataracta sau Alzheimer, nelamurirea mea era in principal legata de acel inel de siguranta care se afla sub nuca. Intrebam daca scot nuca si sare acel arc si inelul, este greu de pus la loc?
Dar se pare ca nu ati citit decat primul rand si ati si inceput sa faceti misto.
Chiar am citit tot topicul si nimeni nu dat un raspuns clar referitor la acea siguranta.
Din cate stiu forumul este atat pt cei care stiu cat si pt cei nestiutori, iar scopul formului este de a ne ajuta intre noi si nu de a ne etala "desteptaciunea" in raport cu "prostia" altora.
Am intrat si pe alte forumuri dedicate altor marci auto dar atatea "desteptaciuni" ca pe aici nu am gasit. Oare o fi din cauza masinii ce o conduceti? Sper sa nu aveti acelasi comportament infantil si in trafic. Daca marca e de vina maine imi vand masina ca nu vreau sa ma molipsesc.
turgon si adriand78 daca nu aveti ceva util de spus legat de subiectul topicului, mai bine taceti. Chiar rog administratorul sa stearga dialogurile ce sunt off topic.
Pt "desteptii" ce se cracaneaza de ras citind acest topic ... no comment cititi semnatura mea.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 21 May 2011, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu exista nicio siguranta, cel putin nu in realitatea in care ma aflu eu, realitate in care bunul simt te invata ca in jurul subiectului "nuca schimbator" nu trebuie dezvoltata o intreaga stiinta pentru ca treburile sunt extrem de simple. Daca pentru tine e mare filozofie de scos nenorocirea aia de nuca, lasa-te pagubas inainte de a te apuca, nu e de tine in mod cert. Roaga un mecanic sau pe cineva care e mai aproape de realitatea mea.
Cat despre arc, daca nu erai cu adevarat orb, vedeai ca 2 posturi mai sus de primul tau post pe topicul asta e tratat subiectul mai indelung decat e necesar.

PS. Referitor la semnatura ta, cred ca era indicat sa fii primul care respecta acele vorbe pline de intelepciune.


Top
   
PostPosted: 23 May 2011, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Dec 2006, 11:27
Posts: 485
Location: Bucuresti
Mai exista si varianta cu presa ;)


Attachments:
2003756.jpg
2003756.jpg [ 14.37 KiB | Viewed 3473 times ]
2068176.jpg
2068176.jpg [ 15.3 KiB | Viewed 3473 times ]

_________________
Alfeo / Alfa Romeo 159 2,4Jtdm 200Hp & ElNino / Alfa Romeo 147 TS 1,6 105 Hp
ImageImage
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]