It is currently 24 Apr 2024, 09:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 29 Jul 2010, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Nu doresc sa invadez topicul aiurea, dar pentru ca toate cautarile de pe forum nu mi-au dat nici un raspuns concret, iar aici am gasit ceva apropiat, imi postez dilema:

Am un 156 cu facelift, la care am incercat aceeasi operatiune de scoatere a "sticlei" de pe far, dupa "reteta" aplicata mai sus. Acea "sticla" este practic un plastic mai rezistent, care se dezlipeste foarte greu. Cred ca la primul model de 156 este vorba de "sticla adevarata" si nu de plastic, sau cel putin asa deduc din imagini.
Eu nu doream sa imi vopsesc interiorul farului in negru, pentru ca este deja vopsit din fabrica, ci doream sa imi montez un proiector bi xenon pe faza scurta.
Se pare insa ca nici prin incalzirea plasticului, nici prin tarierea masticului dintre suprafete nu rezolv nimic... La un moment dat banuiesc ca o sa cedeze plasticul si o sa-mi distrug farul, asa incat vreau sa stiu daca a mai incercat cineva metoda pe un model cu facelift si care a fost rezultatul.
In cazul in care nu merge, il sigilez cu silicon de parbriz si-l montez la loc asa cum a fost pana nu este prea tarziu, urmand sa renunt la un tip de bi xenon care chiar merita instalat... :peace:


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2010, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Am incercat si individual sa-l incalzesc pe parti si sa slabesc incet - incet imbinarie, dupa care am recurs la cutia de carton. Dupa nici 3 minute a inceput sa fumege casa de la cutia aia nenorocita. Si am luat o cutie de 3 ori cat farul dupa cum explica pliantul. Ceea ce puteam sa fac cu cutia era sa-i dau foc...
Din pacate nu am cuptor electric sa incerc si cu ala. Probabil ca le spun pas si le vand. :(


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2010, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
gabrieldima a montat lupe cu xenon in faruri de 156FL.
Daca insa te razgandesti cumva si vrei sa le vinzi, let me know, eu sunt interesat sa achizitionez un set :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2010, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
In mod evident, nu stii cum trebuie procedat sau nu esti ineminatic. Daca te uiti pe topicul masinii lui Dima, el fix bi-xenon si-a pus, deci a desfacut farul.
E o operatiune relativ simpla.


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2010, 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Nu stiu de ce dar ma asteptam sa apara o remarca de genul acesta ca reply de la tine Alexandrus...
Am vazut ca Dima a desfacut farurile lui. Am citit tot ceea ce era scris acolo de zeci de ori.
Nu sunt nici neindemanatic si cam stiu ceea ce trebuie sa fac, existand o singura problema: nu ajung la rezultatul dorit.
Probabil ca tu, din experienta vasta acumulata la desfacut faruri exact ca ale mele, poti sa imi detaliezi pe larg cum se face "relativ simplu"...
Ceea ce nu imi este niciodata clar la un astfel de reply e: care e contributia ta la rezolvarea problemei puse initial pe tapet?
Astept raspunsuri din partea celor care au incercat macar asa ceva, pe un astfel de far si nu gargara ieftina din partea altora care nu au ce sa faca la ora asta.


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2010, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai daca vrei raspunsuri doar de la cei ce au incercat pe TIPUL TAU de far, de ce ai postat offtopic aici in loc sa ii dai un PM sau telefon lui Dima ? Ca sa ai motiv sa faci pe desteptul lezat dupa ce primesti raspunsurile evidente ?
Eu am desfacut farurile mele, e foarte simplu, nici macar n-au trebuit incalzite pentru ca masticul folosit de Alfa e foarte slab.
Alte doleante offtopic mai ai ? O alta problema complicata a carei rezolvare este evidenta, dar preferi tu sa te scarpini cu mina dreapta la urechea stinga ? Ca daca tot suntem pe val, sa le rezolvam acuma pe toate.


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2010, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Poate au schimbat adezivu la farurile de face-lift.
A intrebat si omu pe forum inainte, ce a facut asa gresit?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2010, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15197
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Bottom line, Gabi a montat fix asa ceva fix in acest tip de far, deci se poate! Cum, cel mai bine ne povesteste el. Iar un PM cu o rugaminte nu strica niciodata.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2010, 06:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Eu am desfacut far de FL. E chinul de pe lume :bash: dar e realizabil . Am folosit:
- cutie carton 2xvolum far
- feon industrial Bosch 3 trepte folosit in treapta 2
- surubelnita lata
- cutter cu lama groasa (lama trapezoidala din cele folosite la cutitele de taiat mocheta)
- manusi termoizolante
Alte indicatii: cand montati feonul pe cutie aveti grija ca jetul de aer sa nu bata direct catre far ca il topeste. Miros va exista, atat de la cartonul incins cat si de la plasticul farului. La mine nu a luat foc nimic dar atmosfera era fierbinte. :D

Dupa operatia de incalzire a farului, cu ajutorul manusilor (se incinge atat de tare ca nu poti sa lucrezi cu farul decat asa) incepeti operatiunea de dezlipire. Se foloseste alternativ cutterul si surubelnita pentru indepartarea adezivului. Nu va fie mila, folositi forta din plin. Pana la urma va ceda, eu recomand sa se inceapa operatiunea de la coltul exterior, partea inferioara a farului pentru ca eventualele deformari care apar pe plasticul farului sa nu fie vizibile dupa operatiunea de relipire.
Cel mai probabil marginea de imbinare intre corpul farului si sticla va suferi deformari. Acestea au doar dezavantajul inesteticii, in rest nu impiedica buna functionare a farului sau realizarea unei etanseitati bune in momentul cand remontati farul.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2010, 08:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
@ Alexandrus
L-am sunat pe Dima dar la niciunul din telefoanele afisate pe site-ul lui nu a raspuns nimeni. Unele erau inchise, iar la ultimul nu a ridicat. Nu m-am pus alela sa intreb numai ca sa ma aflu in treaba, stai linistit.
In rest nu sunt chiar atat de convins ca a II-a varianta de 156 are acelasi mastic ca si prima. Dupa cum spune si Marian s-a chinuit cu el destul. Nu mai vreau sa intru in polemici cu tine pentru ca nu asta era scopul meu.

@ ALXege
initial am vrut sa cumpar de la Gabi astfel de proiectoare, dar pentru ca mi-a raspuns sec numai la un e-mail initial, m-am dat batut. Nici dupa inca un fwd nu am prmit un raspuns mai in detaliu...Ce rost mai avea sa insist cu un PM pe aceasta tema?

@ Marian
Mersi pentru detaliile mentionate. Am procedat si eu exact la fel, dar avand in vedere ca incepea sa se deformeze rau carcasa farului, iar in interiorul "sticlei" se dezvoltau multe crapaturi fine, am decis sa o las balta. Chiar nu avea rost sa il sparg degeaba.
In consecinta am trecut la sigilarea farului, iar mai incolo o sa-l remontez pe masina.

Pentru ca ALXege si-a exprimat primul dorinta de a achizitiona setul, iar eu m-am decis sa-l vand, ii adresez un PM cu oferta.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2010, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2009, 13:53
Posts: 1203
Car: Spider 916
Location: Valcea/Bucuresti
Faruri "GTA look" - refurbished
Au iesit destul de bine ... a incercat cineva de aici operatiunea ?


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2010, 02:06 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ce legatura o avea lula cu prefectura, numai tu stii.
Ai putea cauta polish pentru faruri, daca asta vroiai dar nu stii sa te exprimi.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2015, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
https://www.youtube.com/watch?v=hlQ-vjJmrVo" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2015, 21:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
:)) ce simplu pare! Si rapid!

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2015, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Până dai farurile jos te apuca boala...apoi intr-adevar e simplu.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2015, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Mai trebuie un xenon, un polish si o folie
Attachment:
gta look 1.jpg
gta look 1.jpg [ 340.16 KiB | Viewed 3158 times ]
Attachment:
gta look 2.jpg
gta look 2.jpg [ 253.7 KiB | Viewed 3158 times ]
Attachment:
gta look 3.jpg
gta look 3.jpg [ 334.42 KiB | Viewed 3158 times ]
Am folosit negru mat, rezistent la temperatura(cica 650*C), fara strat de lac deasupra.


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2015, 18:15 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2014, 18:45
Posts: 152
Car: Alfa Romeo 156
Buna ziua,felicitari si multumesc pentru ghidul acesta! Am de gand sa ii fac si eu faruri ''gta" Alfei mele pentru a completa look-ul..jante negre, scudetto negru.Anyway gusturile nu se discuta. In primul rand vreau sa stiu daca e legal si vreau sa stiu daca e posibil fara atata bataie de cap...am vazut un german ca a dat jos farurile fara a mai da jos si rotile(link aici: https://www.youtube.com/watch?v=F8Kfi-lB-BA" onclick="window.open(this.href);return false;)
Si mai vreau sa stiu daca e nevoie sa deconectez bornele de la baterie inainte de a scoate farurile...(nu sunt mecanic si nici electrician asa ca imi cer scuze daca pun intrebari idioate).


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2015, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cred ca nu te-ai uitat la prima pagina. E acelasi lucru ca si in video, nu trebuie sa dai rotile jos neaparat. Acel ornament nu are nici o treaba cu oglinda propriu-zisa, asa ca poti sa o faci si roz bombon daca vrei, adica e legal atata timp cat nu afecteaza lumina. Nu e nevoie sa deconectezi bateria. Scoti mufele de pe faruri si atat (se apasa siguranta). Sa nu pui porcariile alea cu leduri ca nu lumineaza bine deloc. Si-a pus cineva de pe forum si le-a schimbat imediat. Pune normale si fa-le tu GTA look sau ia direct, dar sunt mai scumpe.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2015, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2014, 18:45
Posts: 152
Car: Alfa Romeo 156
Am înțeles, mulțumesc pentru răspuns...la a patra poză era precizarea :"se dă roata jos"... oricum mă bucur că nu e nevoie să le dau jos. Am de gând să vopsesc ramele cromate cu negru mat rezistent la temperatură mare. Mie nu îmi plac alea cu led...se vede de la distanța de 20m că nu îşi au locul pe maşină....părerea mea...


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2015, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
E mai usor totusi daca le dai jos pentru ca sunt cateva suruburi si protectii care incurca la demontarea barei. Evident, le poti vira, dar tot ai sa ai un pic de dificultati. Daca vrei sa pui lupe: aici. Spor!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2016, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2014, 18:45
Posts: 152
Car: Alfa Romeo 156
Salut, am dat jos farurile dar am intampinat o mica problema...nu gasesc vopsea termorezistenta care sa nu trebuiasca tratata termic la 160 grade Celsius.Pe mai toate spray urile scrie ca se usuca in 10 minute apoi intr o jumatate de ora e tack free, dar pentru a fi termorezistenta trebuie bagat 1 h la cuptor la 160 grade......serios? Adica nu e termorezistenta daca nu e tratata? nu am desfacut farurile si nu am de gand sa bag ramele in cuptor o ora...Ce pot face?....nu prea vreau sa renunt la ideea farurilor Gta look si nu o sa mai am timp alta data sa le dau jos...a si chiar aceasta care e folosita aici are specificat ca trebuie tratat termic:((((


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2016, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2008, 21:11
Posts: 547
Location: Bucuresti
Poti folosi vopsea normala. Eu la prima alfa am folosit un spray de 15 lei si nu am avut nici o problema. Deci, un smirghel de 2000, primer pentru plastic si un spray cu vopsea normala e tot ce ai nevoie.
In caz ca vrei sa vopsesti si etrierii aplici o tehnica similara, ii dai jos, ii cureti temeinic, dai cu primer apoi vopsea.
Ideal e sa dai 2 straturi primer/grund si 4-5 straturi subtiri de vopsea.
La fel se rezolva si manerele usilor, in caz ca le ai zgariate si vrei sa le cromezi din nou.

Have fun.

_________________
Code:
                         \./
                        (o o)
--------------------oOOo-(_)-oOOo--------------------
Now: Alfa Romeo Stelvio, 2.0T, 280CP

Hers: Mitsubishi ASX 1.6, 117CP
EX: Mitsubishi Outlander 2.2, 150CP
EX: Mitsubishi Lancer 1.6, 117CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 120CP


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2016, 00:09 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2014, 18:45
Posts: 152
Car: Alfa Romeo 156
Multumesc pentru raspuns dar eu ma gandeam ca se incalzesc farurile mai ales in zilele caniculare si in timpul functionarii si masina e neagra...negru absoarbe lumina...o sa caut vopsea pentru etrieri, nu cred ca se incalzeste un far mai mult ca etrierul si cate grade sa fie...100!?


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2016, 01:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Farurile oricum se incalzesc. Eu aprind farurile mereu, vara/iarna/ploaie/soare etc. si daca de atuncea n-am nici o problema, inseamna ca tine metoda, nu? Eu n-am tratat termic nimic. Am vopsit la temperatura ambientala si le-am lasat sa se usuce, apoi am sigilat farurile. Nu te complica.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2016, 12:29 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2014, 18:45
Posts: 152
Car: Alfa Romeo 156
M-am luptat corp la corp cu farul 30 min si am razbit:))nu le am incalzit, dar ramele au un surub sub plasticul de la semnalizator si nu stiu cum sa ajung la el.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]